2018年2月19日 星期一

【EDM推薦】Alok, Bruno Martini - Hear Me Now (feat. Zeeba) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Alok, Bruno Martini, Zeeba

Hear Me Now
現在聽得見我嗎
這首超令人感動的歌曲
充分在MV與歌曲中
展現了那兒女以及父母的情感
在故事中
雖然只是那一場夢
卻讓他體會到
小時候一起玩的的爸爸
也是有天會老去的
在西方文化中
雖然看似兒女都比較自由比較獨立
或許這樣
反而會更讓孩子們
更懂得感恩孝順呢


(Official MV)





Alok, Bruno Martini - Hear Me Now (feat. Zeeba)






If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話



I know you'll get stronger

我知道你會變得更強壯

When you get older

當你逐漸老去

Just don't shrug your shoulders

別只是聳聳你的肩膀

When you get older

當你逐漸老去



The things aren't easy

這些事不是很容易

So just believe me now

所以現在就是相信我

If you don't keep it cool now

如果你現在不保持冷靜

You'll never make a sound

你會永遠發不出聲音



All the lights will guide the way

所有的光明將會引導你至正確之路

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

All the fears will fade away

所有的恐懼將會褪去

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話



Leave excuses aside

拋開一切藉口

Speak out your mind

說出你的心聲

And don't let it slide

而別讓它偏頗

You're not always right

你不總是正確的



The things aren't easy

這些事不是很容易

So just believe me now

所以現在就是相信我

Don't learn the hard way

別學習困難的方式

Just let me show you how

就讓我讓你看怎麼做吧



All the lights will guide the way

所有的光明將會引導你至正確之路

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

All the fears will fade away

所有的恐懼將會褪去

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話



If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話

If you get to hear me now

如果你現在能聽見我說話





※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest