2018年6月1日 星期五

【EDM推薦】U2 X Cheat Codes - Love Is Bigger Than Anything In Its Way 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

U2 X Cheat Codes!
Genre : House, POP

Love Is Bigger Than Anything In Its Way
愛比任何事都偉大
看到這首歌曲時我嚇到
哇 U2 和 Cheat Codes 竟然合作了!!!
整個嚇傻
U2是愛爾蘭一個老牌的團體
創團至今已30多年仍活躍於樂壇
Cheat Codes真的日益強大啊
這首
愛比任何事都偉大
配上他們的嗓音
完全帶出了那樣的正向感

(Official MV)





U2 X Cheat Codes - Love Is Bigger Than Anything In Its Way




A love apart, in a land that's caught off guard

愛的部分,在一個引人注目之地

Reset, restart, oh the sky is full of stars

重設,重始,在那滿天星空之下

That seem to know

似乎知道



If I can hear myself when I say

如果我可以聽見自己的心聲

Love is bigger than anything in its way

愛比任何事都偉大

Love is bigger than anything in its way

愛比任何事都偉大



One life, one thought

一種生活,一種想法

Each other's all we've got

我們擁有彼此

Two hearts, one plan

兩顆心,一項計畫

Teach me how to love again

再次教導我如何愛人吧



I think you know

我想你知道的

If I can hear myself when I say

如果我可以聽見自己的心聲

Oh, love is bigger than anything in its way

噢,愛比任何事都偉大



I've been looking for my soul

我一直尋找著我的靈魂

I've been looking for myself

我一直尋找著自我

I've been looking on my life

我一直關注著自己的生活

Now I know I need help

現在我知道我需要幫助

I've been looking for the truth

我一直尋找著真實

I've been looking for the lie

我一直尋找著謊言

Now I'm looking at you

現在注視著你

And I know I'm right

而我知道我是對的



Ooh, if I can hear myself when I say

噢,如果我可以聽見自己的心聲

Oh, love is bigger than anything in its way

噢,愛比任何事都偉大



Ooh, if I can hear myself when I say

噢,如果我可以聽見自己的心聲

Oh, love is bigger than anything in its way

噢,愛比任何事都偉大




※歌曲種類如有異也請不吝嗇提出
※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

1 則留言:

Hottest