2018年12月6日 星期四

【EDM推薦】LRX - Won't Let You Down (ft. Gonzalo) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

LRX, Gonzalo!
Genre : Violin House

Won't Let You Down
不會再讓你失望的
這首歌曲
一開頭就由清亮的小提琴破聲
接著縈繞整首歌曲的就是這段旋律
非常的輕快正向
卻讓我感受到背後的那一點點傷感
有點像是畢業的感覺
是快樂的事情
但卻有那麼一點不捨
而歌詞是講述著
我有了你要的一切了
你能不能
回頭看我一眼呢
我不會再讓你失望了


(Official MV)





LRX - Won't Let You Down (ft. Gonzalo)




Baby

寶貝

Everything you need I got it, baby

你要的一切我都有了,寶貝

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會

Oh, give one more chance

噢,再給我一次機會

Baby

寶貝



Everything you need I got it, Baby

你要的一切我都有了,寶貝

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會

Everything you need I got it, Baby

你要的一切我都有了,寶貝

Give me one more chance

再給我一次機會

Everything you need I got it, Baby

你要的一切我都有了,寶貝

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會

Baby

寶貝

Give me one more chance

再給我一次機會



Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的

Baby

寶貝



Everything you need I got it, baby

你要的一切我都有了,寶貝

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會

Everything you need I got it, baby

你要的一切我都有了,寶貝

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會

Oh, give one more chance, baby

噢,再給我一次機會,寶貝

Oh, give one more chance, baby

噢,再給我一次機會,寶貝




Everything you need I got it, baby (Give me one more chance)

你要的一切我都有了,寶貝(再給我一次機會)

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會

Everything you need I got it, baby (Give me one more chance)

你要的一切我都有了,寶貝(再給我一次機會)

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會




Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的

Oh, give me one more chance

噢,再給我一次機會,寶貝



Everything you need I got it, baby

你要的一切我都有了,寶貝

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會

Everything you need I got it, baby

你要的一切我都有了,寶貝

I can't live my life alone

我無法孤獨地過著生活

Give me one more chance

再給我一次機會



Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的

Just bring it all down

就讓我們重新開始吧

Won't let you down

不會再讓你失望的







※歌曲種類如有異也請不吝嗇提出
※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest