2018年3月7日 星期三

【EDM推薦】Don Diablo - Don't Let Go (feat. Holly Winter) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Don Diablo

Don't Let Go
不要放棄
新專輯Future 第12首歌曲
又是首超級正向的歌曲呀
除了歌詞外
曲風也是充滿了要人振作起來的氛圍
不要放棄
有你在我身邊
沒有我跨越不了的障礙


(Official MV)





Don Diablo - Don't Let Go (feat. Holly Winter)







One touch, one kiss won't be enough

一次觸碰,一個吻將是不夠的

I'm on empty, fill me up

我是如此空虛,快填補我的心

Closer, baby I want you

更靠近,寶貝我需要你

I'm hooked, I'm struck, I'm at your door

我迷上了你,你擊中我的心了,我在你家門口

Desperate for a little more

多一點絕望

Closer, baby I need you

更靠近,寶貝我需要你



If we could only slow the time

如果我們只能夠放慢時間

We'd have forever, every night

我們將擁有永恆,每個夜晚

Oh, don't let go

噢,不要放棄

If we could only run away

如果我們只能夠跑走

We'd have forever, every day

我們將擁有永恆,每個夜晚

Oh, don't let go

噢,不要放棄

Don't let go

不要放棄



Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄



Fearless with you by my side

你在我身邊我毫無畏懼

Stronger with your hand in mine

握著你的手我會更堅強

Better, just to be near you

更好的是只要你在身邊

Nothing standing in my way

沒有任何東西能阻礙我

Cross the distance, here to stay

跨越距離,在這說著

Closer, I'll never leave you

更靠近一點,我永遠不會離開你的



If we could only slow the time

如果我們只能夠放慢時間

We'd have forever, every night

我們將擁有永恆,每個夜晚

Oh, don't let go

噢,不要放棄

If we could only run away

如果我們只能夠跑走

We'd have forever, every day

我們將擁有永恆,每個夜晚

Oh, don't let go

噢,不要放棄

Don't let go

不要放棄



Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄



If we could only slow the time

如果我們只能夠放慢時間

We'd have forever, every night

我們將擁有永恆,每個夜晚

Oh, don't let go

噢,不要放棄



Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄

Don't let go

不要放棄



If we could only slow the time

如果我們只能夠放慢時間 

We'd have forever, every night

我們將擁有永恆,每個夜晚

Oh, don't let go

噢,不要放棄

If we could only run away

如果我們只能夠跑走

We'd have forever, every day

我們將擁有永恆,每個夜晚

Oh, don't let go

噢,不要放棄




※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest