2018年2月26日 星期一

【EDM推薦】BRKLYN - All Around The World (feat. Lenachka) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

BRKLYN

All Around The World
世界各地
世界這麼大
處處都是未知與充滿著危險
如果只有我的話
我一定不會踏出那一步
但是如果你帶路的話
我會和你一起走的
只有你和我
我們一起環遊世界吧


(Official MV)





BRKLYN - All Around The World (feat. Lenachka)





You said you figured it out

你說你弄懂了

I know that look in your eye though 

雖然我知道看著你的雙眼

I'll go if you lead the way

如果你帶路的話,我會走的

You look so good right now

你現在看起來如此的棒

Can't sleep you keep me up

睡不著,你讓我繼續醒著

Won't cave I want it all now

不用鑿洞現在我要它的一切



I'm good if you're good babe

我很好,如果你是個好孩子

It's at our fingertips

已在我們指尖之上

If we hold onto this

如果我們堅持住



All around the world we go

我們去到世界各地

Cause damn this life is beautiful

因為這該死的人生如此美麗

It's just you & I

只有你和我

No more wasting time

沒有浪費任何時間

All around the world we go

我們去到世界各地



It's just you & I

只有你和我

No more wasting time

沒有浪費任何時間

All around the world we go

我們去到世界各地



Let's show the crowd that we're here

讓我們告訴人們我們在這兒

Stand tall, not going home now

站在高處,現在不要回家

They sing when we play our song

當我們演奏著我們的歌,他們也歌唱著

We look so cool right now

我們現在看起來很酷

Hold up, let it all go

撐住,放手一切

We'll worry about it tomorrow

我們明天將會擔心它的



I'm good if you're good babe

我很好,如果你是個好孩子

It's at our fingertips

已在我們指尖之上

If we hold onto this

如果我們堅持住



All around the world we go

我們去到世界各地

Cause damn this life is beautiful

因為這該死的人生如此美麗

It's just you & I

只有你和我

No more wasting time

沒有浪費任何時間

All around the world we go

我們去到世界各地



It's just you & I

只有你和我

No more wasting time

沒有浪費任何時間

All around the world we go 

我們去到世界各地



Your light covers me

你的光芒照耀著我

Your light covers me

你的光芒照耀著我

Your light covers me

你的光芒照耀著我

Your light covers me

你的光芒照耀著我



It's just you & I

只有你和我

No more wasting time

沒有浪費任何時間

All around the world we go 

我們去到世界各地






※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest