2018年5月7日 星期一

【EDM推薦】R3HAB x Conor Maynard - Hold On Tight 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

R3HAB x Conor Maynard
Genre : House, Future Bass

Hold On Tight
緊緊抓住
上一首翻譯曲才說大家逐漸溫柔
R3HAB就馬上又釋出一首合作曲啦
也是溫柔的一首曲子
就像是表達著
一定會有我在你身邊
會緊緊握住你的手
此外,這次MV的風格我也很喜歡
由未來風的幾何構成
形成些許的黑暗科幻感


(Official MV)





R3HAB x Conor Maynard - Hold On Tight





Wherever I go I am ready

無論我去到了哪裡,我都準備好了

'Cause I know you been through the worst

因為我知道過了最糟的時候

I know it's dark, but don't you worry

我知道那很黑暗,但是別擔心

If I know love, it shouldn't hurt

如果我知道愛,那不該傷害他人



Hold on tight in the waves with me now

緊緊抓住,在起伏之中與我同在

When the lights go, the lights go down

當燈光熄滅,當燈光熄滅

You'll be safe, you'll be sound

你將會安然無恙

Hold on tight, would you wave with me now?

緊緊抱住我,你會和我一起揮手嗎?

When the night come, the night come

當夜晚降臨,夜晚降臨

I'll keep you safe, keep you sound

我會確保你安然無恙

Hold on tight

緊緊抓住

Hold on tight

緊緊抓住

Hold on tight

緊緊抓住



We are strong, we are steady

我們很強壯,我們很穩定

We won't fall in the rain

我們將不會墜入雨中

I hold your hand when you're hurting

我抓住你的手,在你受傷之時

We all love, but we're scared of faith

我們愛著一切,但是我們害怕著信仰



Hold on tight in the waves with me now

緊緊抓住,在起伏之中與我同在

When the lights go, the lights go down

當燈光熄滅,當燈光熄滅

You'll be safe, you'll be sound

你將會安然無恙

Hold on tight, would you wave with me now?

緊緊抱住我,你會和我一起揮手嗎?

When the night come, the night come

當夜晚降臨,夜晚降臨

I'll keep you safe, keep you sound

我會確保你安然無恙

Hold on tight

緊緊抓住

Hold on tight

緊緊抓住

Hold on tight

緊緊抓住



Hold on tight in the waves with me now

緊緊抓住,在起伏之中與我同在

When the lights go, the lights go down

當燈光熄滅,當燈光熄滅

You'll be safe, you'll be sound

你將會安然無恙

Hold on tight, would you wave with me now?

緊緊抱住我,你會和我一起揮手嗎?

When the night come, the night come

當夜晚降臨,夜晚降臨

I'll keep you safe, keep you sound

我會確保你安然無恙

Hold on tight

緊緊抓住

Hold on tight

緊緊抓住

Hold on tight

緊緊抓住




※歌曲種類如有異也請不吝嗇提出
※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

2 則留言:

  1. 謝謝翻譯,等好久都沒人翻,今天終於有人,感謝大大

    回覆刪除
    回覆
    1. 翻譯還不甚完美
      目前仍努力學習中
      敬待指教!
      也很高興大家都喜歡這些歌曲~

      刪除

Hottest