2018年2月15日 星期四

【EDM推薦】Cash Cash - Jewel (feat. Nikki Vianna) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Cash Cash

Jewel
珍寶
Cash Cash 在情人節推出的新歌曲
真是非常的深情
就像寶石一般
我的一切
都會你閃耀著
就算我們在那如此黑暗困難之際
我將依然努力的
為了你散發著我那僅存光芒
多麼感動呀


(Official MV)





Cash Cash - Jewel (feat. Nikki Vianna)




Rare

稀有的

This little thing that we got

我得到了這小東西

So rare

如此稀有的

I'll always be your rock

我將是你的那顆石



We get high, lost in the sky

我們在高處,迷失於天空

Side by side

並肩接踵

I was so low, dark inside

我在如此低處,裡面如此黑暗



But now, all of me, all of me

但是現在,我的一切,我的一切

All of me shines for you

我的一切為你閃耀

All of me, all of me

我的一切,我的一切

All of me shines for you

我的一切為你閃耀

I used to have a heart of stone

我曾有一顆堅石之心

Rolling, rolling, rolling on my own

滾著,滾著,自己滾動著

But now, all of me, all of me

但是現在,我的一切,我的一切

All of me shines for you (all of me)

我的一切為你閃耀 (我的一切)



Stare (oh-no)

凝視 (噢-不)

I got my eyes on you (on you)

我注視著你 (注視著你)

So rare, oh

如此稀有,噢

I dive in clouds right trough

我潛入直通雲霄



We get high, lost in the sky

我們在高處,迷失於天空

Side by side

並肩接踵

I was so low, dark inside

我在如此低處,裡面如此黑暗



But now, all of me, all of me

但是現在,我的一切,我的一切

All of me shines for you

我的一切為你閃耀

All of me, all of me

我的一切,我的一切

All of me shines for you

我的一切為你閃耀

I used to have a heart of stone

我曾有一顆堅石之心

Rolling, rolling, rolling on my own

滾著,滾著,自己滾動著

But now, all of me, all of me

但是現在,我的一切,我的一切

All of me shines for you (all of me)

我的一切為你閃耀 (我的一切)



All of me, all of me

我的一切,我的一切

All of me shines for you

我的一切為你閃耀

All of me, all of me

我的一切,我的一切

All of me shines for you

我的一切為你閃耀





※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest