2018年2月15日 星期四

【EDM推薦】Don Diablo - Everybody's Somebody ft. BullySongs 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Don Diablo

Everybody's Somebody
每個人都是某個人
Don Diablo專輯 FUTURE 第2首歌曲
新專輯發行啦
這張真的超多好歌曲
而這首就是一首很棒的好歌
說著每個人都是某個人
或許你不知道
某個人正在默默關注著你
對他來說你是一個很重要的人
又或許
你注視的他
也正注視著你


(Official MV)





Don Diablo - Everybody's Somebody ft. BullySongs





It's no ordinary life

那不是普通的生活

'Cause we never get it right

因為我們從未修正它

No matter how hard we try

無論我們多麼努力的嘗試

'Cause no matter how hard we

因為無論我們多麼努力

We try to be the one

我們試著成為那唯一

Too proud to get it done

太驕傲地讓它完成

But that ain't gonna beat me

但是那將不會打擊我

'Cause I already know

因為我已經知道了



Everybody's somebody

每個人都是特別的

And nobody's nobody

而沒有人不是特別的

Yet everybody's somebody

即使每個人都是特別的

And all I wanna be

而我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個



Everybody's somebody

每個人都是特別的

Nobody's nobody

而沒有人不是特別的

Yet everybody's somebody

即使每個人都是特別的

And all I wanna be

而我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個



Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個

Somebody, somebody

那個人,那個人

All I wanna be

我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個



As you try to walk the line

當你試著走在規劃好的路上

And I struggle to survive

而我正為了生存掙扎著

You gotta keep your head up high

你必須保持清醒的頭腦

Oh, you gotta keep your head high

噢,你必須保持清醒的頭腦

Don't ever turn and run

不曾轉身或奔跑

'Cause I know what you've become

因為我知道你已經變成什麼了

Yeah, I'd already see you

耶,我已經看見你了

'Cause I already know

因為我已瞭解到



Everybody's somebody

每個人都是特別的

And nobody's nobody

而沒有人不是特別的

Yet everybody's somebody

即使每個人都是特別的

And all I wanna be

而我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個



Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個

Somebody, somebody

那個人,那個人

All I wanna be

我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個



Everybody's somebody

每個人都是特別的

Nobody's nobody

而沒有人不是特別的

Everybody's somebody

每個人都是某個人

All I wanna be

而我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個



Everybody's somebody

每個人都是特別的

Nobody's nobody

而沒有人不是特別的

Yet everybody's somebody

即使每個人都是特別的

And all I wanna be

而我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個



Everybody's somebody

每個人都是特別的

Nobody's nobody

而沒有人不是特別的

Yet everybody's somebody

即使每個人都是特別的

And all I wanna be

而我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個



'Cause I already know

因為我已經知道

Everybody's somebody

每個人都是特別的

Nobody's nobody

而沒有人不是特別的

Everybody's somebody

每個人都是某個人

And all I wanna be

而我想要成為的

Is somebody, somebody to you

就是那個對你而言特別的那個






※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

2 則留言:

  1. 謝謝分享,最近都在聽don diablo的歌,心情都很好...

    回覆刪除
  2. 不客氣!我也超喜歡Don Diablo的,他有很多歌曲都非常正向,尤其喜歡這首What We Started!!https://particalmusic.blogspot.tw/2018/03/edmdon-diablo-steve-aoki-x-lush-simon.html

    回覆刪除

Hottest