2018年5月14日 星期一

【EDM推薦】Yellow Claw - Crash This Party (feat. Tabitha Nauser) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Yellow Claw, Tabitha Nauser
Genre : Progressive House, Trap

Crash This Party
毀掉這派對
Yellow Claw的曲風也是每次我都不太會定義
它的Drop都非常的有特色
而這次也加上了一個聲音很有特色的女聲
形成非常與眾不同的電子音樂
我不介意我們毀了那派對
只要我們一起
彷彿只要我們再一起
甚麼事都可以無所畏懼的去做
BTW最後的Yellow Motherfucker Claw是在尬麻XD

(Official MV)





Yellow Claw - Crash This Party (feat. Tabitha Nauser)




Never leave, never leave me alone

從不離開,從不留下我一個

What you promised in me?

你是怎麼承諾我的?

Soon as we, soon as we get home

就像我們一樣快速,就像我們回家一樣快速

Introduce me to the sheets again

再次介紹我到那單子上



Take your hands, put 'em on me

拿起你的雙手,放在我身上

Generate the motions alone

產生單獨的動作

Well, you better lead below me

好,你最好在我之下帶領我

We move like an ocean, oh

我們移動就像一片汪洋,噢



Falling down but it feels like flying

墜落著卻像是在飛翔

What you doin' to me?

你對我做了什麼?

And I don't care if we crash this party

我不介意我們是否毀了那派對

As long as you are with me

只要你和我一起

I know I'm falling but it feels like flying

我知道我正墜落但卻感覺像是在飛翔

What you doin' to me?

你對我做了什麼?

And I don't care if we crash this party

我不介意我們是否毀了那派對

As long as you are with me

只要你和我一起



Like a fever burning on

就像發燒一般

Hope it never turns cold, yeah

希望它從未冷卻,耶

Got me vibing like a telephone

就像電話般振動著

And you're answering that call again

而你正再次的接起了電話



Take your hands, put 'em on me

拿起你的雙手,放在我身上

Generate the motions, love

產生單獨的動作

Well, you better lead below me

好,你最好在我之下帶領我

We move like an ocean, ooh

我們移動就像一片汪洋,噢



Falling down but it feels like flying

墜落著卻像是在飛翔

What you doin' to me?

你對我做了什麼?

And I don't care if we crash this party

我不介意我們是否毀了那派對

As long as you are with me

只要你和我一起

I know I'm falling but it feels like flying

我知道我正墜落但卻感覺像是在飛翔

What you doin' to me?

你對我做了什麼?

And I don't care if we crash this party

我不介意我們是否毀了那派對

As long as you are with me

只要你和我一起



Yellow Motherfucking Claw

黃色他媽的爪子




※歌曲種類如有異也請不吝嗇提出
※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest