2018年2月22日 星期四

【EDM推薦】Feenixpawl & Harley Knox (feat. Ariana and the Rose) - Bones 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Feenixpawl & Harley Knox

Bones
骨子裡
真的很喜歡這種MV表現方式
有著像是朋友或是情侶出遊的紀錄
搭配著手寫歌詞的雙重渲染
就像The Chainsmoker的Paris & Closer
如果那旅行的紀錄又是自己的回憶
就會成為最完美的影片了

(Official MV)





Feenixpawl & Harley Knox (feat. Ariana and the Rose) - Bones




I wonder if you know how much you're playing on my mind

我好想知道,你是否知道你在我心中佔有的份量

You come to me so naturally, but the words are hard to find

你如此自然地靠近我,但是難以言語表達

You're all I ever dreamed of and you're all I ever need

你就是那一切我曾經夢想的和需要的

You keep me away from evil temptation, lust and greed

你讓我遠離一切邪惡的誘惑、情慾與貪婪



'Cause I always feel you with me

因為我總是覺得你和我在一起

And I always feel alone

我總是感覺孤獨的

So I'm asking how do I break free

所以我問著我如何掙脫

When I'm under your control

當我在你的控制之下時



So tell me how do I let go?

所以告訴我如何讓我走?

Of something in my bones

有什麼在我骨子裡

Something in my bones

有什麼在我骨子裡

Where is my fresh start?

我嶄新的開始在哪?

When you sit inside my heart

何時你坐進了我的心裡

Sit inside my heart

坐進了我的心裡



There's something in my

有什麼在我的

There's something in my bones

有什麼在我的骨子裡



I wonder if you've seen how fast that I'm losing my mind

我好想知道,你是否看見我多麼快變得的瘋狂

It's you that keeps me company, but I want a different kind

讓我陪伴的你,但是我想要一種不同的

I need someone to talk to, not the rhythms in my head

我需要有人說話,不是在我腦海中的韻律

There's never an escape because I'm here with you instead

從未逃脫因為你和我在一起



'Cause I always feel you with me

因為我總是覺得你和我在一起

And I always feel alone

我總是感覺孤獨的

So I'm asking how do I break free

所以我問著我如何掙脫

When I'm under your control

當我在你的控制之下時



So tell me how do I let go?

所以告訴我如何讓我走?

Of something in my bones

有什麼在我骨子裡

Something in my bones

有什麼在我骨子裡

Where is my fresh start?

我嶄新的開始在哪?

When you sit inside my heart

何時你坐進了我的心裡

Sit inside my heart

坐進了我的心裡



There's something in my

有什麼在我的

There's something in my bones

有什麼在我的骨子裡



I can't be with someone else when you are always with me

我不敢相信當你和我在一起時還和其他人在一起

There's no space left in my head for someone to set me free

在我的腦海中沒有空間給其他人給我自由

So how do I let go

所以如何讓我走?

Of something in my bones

有什麼在我骨子裡

Something in my bones

有什麼在我骨子裡



So tell me how do I let go?

所以告訴我如何讓我走?

Of something in my bones

有什麼在我骨子裡

Something in my bones

有什麼在我骨子裡

Where is my fresh start?

我嶄新的開始在哪?

When you sit inside my heart

何時你坐進了我的心裡

Sit inside my heart

坐進了我的心裡






※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest