2018年4月26日 星期四

【EDM推薦】Sam Feldt - Leave Me Alone (feat. George Shelley) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Sam Feldt!
Genre : Tropical House, Deep House, Chill

Leave Me Alone
留下我一個人
Sunrise to Sunset 第17首歌曲
只是說Sunrise與Sunset的歌曲感覺真的大相逕庭
Sam Feldt這得充分的表現歡樂的激昂感
以及深層的情感
都在各方面表現得十分完整
而這首說著
為何你要留下我一個人
希望你不曾傷害過我
那或許
我們現在還在一起吧

(Official MV)





Sam Feldt - Leave Me Alone (feat. George Shelley)




Heart is racing, things are changing

心在跑,事情在變

You don't gotta wait by my door

你不必苦苦在我們前守候

Shit I'm facing, can't erase it

X的我面對了,無法抹去

You know that I've been here before

你知道我之前已經在這兒了



You can't decide this for me

你不能為我選擇這個

We've got to slow down our speed

我們已經放慢了我們的速度

I don't know why I can't let it go

我不知道為何我無法放手

Now you're here crying on me

現在你在這裡對我放聲大哭

Got satisfied on your knees

在你膝上得到了滿意

Too much that I just have to let go

我只是必須放手太多

That's why you gotta leave me alone

那就是為什麼你要留下我一個人

(Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh)

(噢噢噢噢噢噢噢)

Leave me alone

留下我一個人

(Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh)

(噢噢噢噢噢噢噢)



I wish you hadn't hurt me

我希望你不曾傷害過我

Because I'm not the only one who bleeds

因為淌血之人不只有我

Need to work it out on my own

需要我自己去解決

That's why you gotta leave me alone

那就是為什麼你要留下我一個人

That's why you gotta leave me alone

那就是為什麼你要留下我一個人

(Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh)

(噢噢噢噢噢噢噢)

Leave me alone

留下我一個人

(Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh)

(噢噢噢噢噢噢噢)

Leave me alone

留下我一個人



This is for you, 'cause it's the truth

這是給你的,因為那是個事實

I don't want me weighing you down

我不想自己讓你失望

This isn't easy, no one for leaving

這不簡單,沒有人會離開

But it's the only solution I've found

但是那卻是我找到的唯一解法



You can't decide this for me

你不能為我選擇這個

We've got to slow down our speed

我們已經放慢了我們的速度

I don't know why I can't let it go

我不知道為何我無法放手

Now you're here crying on me

現在你在這裡對我放聲大哭

Got satisfied on your knees


在你膝上得到了滿意

Too much that I just have to let go

我只是必須放手太多

That's why you gotta leave me alone

那就是為什麼你要留下我一個人

(Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh)

(噢噢噢噢噢噢噢)

Leave me alone

留下我一個人

(Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh)

(噢噢噢噢噢噢噢)



I wish you hadn't hurt me

我希望你不曾傷害過我

Because I'm not the only one who bleeds

因為淌血之人不只有我

Need to work it out on my own

需要我自己去解決

That's why you gotta leave me alone

那就是為什麼你要留下我一個人

(Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh)

(噢噢噢噢噢噢噢)

Leave me alone

留下我一個人

(Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh)

(噢噢噢噢噢噢噢)

Leave me alone

留下我一個人




※歌曲種類如有異也請不吝嗇提出
※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest