2018年4月2日 星期一

【EDM推薦】Digital Farm Animals - Say My Name (feat. IMAN) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Digital Farm Animals

Say My Name
叫我的名字
Digital Farm Animals一次兩首歌釋出呀
這首相較之下比較特別一些
跟其他歌曲也有顯著不同
或許他們也還是在做曲風的探索吧


(Official MV)





Digital Farm Animals - Say My Name (feat. IMAN)





I've been feeling so high since you walked out

自從你離開後我感覺很開心

On the day that I told you

那天我告訴你

All the things from inside that I cannot hide

所有內在我都無法隱藏

Let me call it a breakthrough

讓我稱那為一個突破

I mean all your ego's, where would I go

我意旨你所有的自我,我會去哪呢

When you leave me no spare room?

當你沒有留下我的空房?

Now the places I walk

現在我走的地方

I never filled up by the mess you bring with you

我從未被你帶來的混亂填滿一切



Say my name, say my name

叫我的名字,叫我的名字

But it's never enough

但那從未足夠

You can play all your games

你可以玩遍所有的遊戲

But I'm calling your bluff

但是我感覺你的虛張聲勢

(Already getting on so long)

(已經這麼久了)

Say my name, say my name

叫我的名字,叫我的名字

But you're breaking your neck

但是你使盡全力

Tryna talk all your talk

試著談論你所有的對話

But it's way too late

但是那個方式已太遲了

(You're never going home so)

(你永遠不回家)



Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字



I've been feeling so high

我感覺很開心

Since it arrived the day that I gave you

自從你到的那天我給了你

Shit you left in my house

請你離開我的房子

Hanging around like I'm done with the favors

就像那些恩惠掛在我身上

And you kept texting me back

而你繼續傳回給我訊息

Blah-blah-blah, but I said no more talking

吧啦-吧啦-吧啦,但是我沒有更多可以說了

'Cause you know you fucked up

因為你知道你搞砸了

And that's some tough luck

而那真是一些不幸

Now I'm off to a party

現在我要參加一個派對了



Say my name, say my name

叫我的名字,叫我的名字

But it's never enough

但那從未足夠

You can play all your games

你可以玩遍所有的遊戲

But I'm calling your bluff

但是我感覺你的虛張聲勢

(Already getting on so long)

(已經這麼久了)

Say my name, say my name

叫我的名字,叫我的名字

But you're breaking your neck

但是你使盡全力

Tryna talk all your talk

試著談論你所有的對話

But it's way too late

但是那個方式已太遲了

(You're never going home so)

(你永遠不回家)



Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字

Say my name, name

叫我的名字,名字



Say my name, say my name

叫我的名字,叫我的名字

But it's never enough

但那從未足夠

You can play all your games

你可以玩遍所有的遊戲

But I'm calling your bluff

但是我感覺你的虛張聲勢

(Already getting on so long)

(已經這麼久了)






※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest