2017年11月6日 星期一

【EDM推薦】 Kygo - Never Let You Go (feat. John Newman) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Kygo !!!
新專輯11/3正式推出啦
又是一張優秀舒服的歌曲集
所以今天開始每天推薦一首Kygo專輯歌曲吧

這首Never Let You Go
為專輯Kids in Love第1首歌曲
像是敘述著
一對迅速陷入愛情
憶起欣賞日出
憶起妳晶瑩的眼眸
就決定要把妳永遠留在身邊了




(Official)


Kygo - Never Let You Go (feat. John Newman)







Emotions like summer

就像是在夏天心情

We'll wait for a blue sky

我們等待著藍天

And I turn and hold you

接著我轉身擁抱你

As we watch the sunrise

當我們欣賞日出之時

'Cause this is amazing

因為這一切十分美好

Running wild with you

與你一同狂奔著

My thoughts are hazy

我的思緒還是朦朧的

This may be way too soon

或許這一切都太快了



But I will never let you go

但是我不會讓你走的

Never let you go, oh no

不會讓你走的,噢不

I will never let you go

我不會讓你走的

Never let you go, no oh

不會讓你走的,不噢



I'm so lost in these summer nights

我迷失在眾多的夏夜中

So lost in your crystal light

迷失在你晶瑩的眼眸

And even when this night is day

甚至是深夜時分

I won't regret the words I'm saying

我將不會後悔曾經的話語



Yeah, I will never let you go

是的,我不會讓你走的

Never let you go, oh no

不會讓你走的,噢不

I will never let you go

不會讓你走的

Never let you go, no oh

不會讓你走的,不噢



Through the longest of time, I will never let you go

就算過了很久,我也不會讓你走的

(Never let you go, I'll never let you go)

(不會讓你走的,我不會讓你走的)

If we fall off down the line, I will always keep a hold

如果我們跌倒了,我也將依然緊緊抱著你

(Never let you go, never let you go)

(不會讓你走的,我不會讓你走的)

Through the longest of time, I will never let you go

就算過了很久,我也不會讓你走的

(Never let you go, never let you go)

(不會讓你走的,我不會讓你走的)

If we fall off down the line, I will always keep a hold, oh-no

如果我們跌倒了,我也將依然緊緊抱著你,噢不



But I will never let you go

但是我不會讓你走的

Never let you go, oh no!

不會讓你走的,噢不

I will never let you go

不會讓你走的

Never let you go, no oh

不會讓你走的,不噢








※如翻譯有誤請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest