2017年11月24日 星期五

【EDM推薦】Galantis & Throttle - Tell Me You Love Me 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Galantis!

Tell Me You Love Me
雖然說只有Blog有翻譯的歌曲
都是我很喜歡的
但Galantis這張專輯的新歌中
就屬這首最愛呀~
主旋律一個正中我心
歌詞敘述也非常直接
"告訴我你愛我吧"
整首為邵著甜蜜愉悅的氛圍

11/28 23:41 新增
36分鐘前Galantis釋出官方MV
在下面可以好好欣賞



(Galantis Official)





(Galantis Official MV)



Galantis & Throttle - Tell Me You Love Me








I, I've been up all week

我,我已經一個星期了

Not getting any sleep, trying to read the signs

沒有睡過覺,試著閱讀那徵兆

I don't know how much more I can take

我不知道我還能承載多少

How much longer I can wait before I lose my mind

我還能夠等待多久在我發瘋之前

You, for heavens sake, you take my breath away

你,為了天堂,帶走了我的呼吸

When you're not even trying

你甚至沒有嘗試

You got me wondering why, ooh

你想讓我知道為什麼,噢

What if you were mine?

如果你是我的呢?



Oh, baby, come on and say it now

噢,寶貝,現在就說出來

Just let the words come out

就讓那些話出來吧

(Tell me you love me)

(告訴我你愛我)

It's easy, just say what's on your mind

很簡單,只要說出你的想法

Say it a million times

說一百萬次

(Tell me you love me)

(告訴我你愛我)



Tell me, tell me, uh

告訴我,告訴我

Tell me you love me

告訴我你愛我

Tell me, tell me, uh

告訴我,告訴我

Tell me you love me

告訴我你愛我

Tell me, tell me, tell me

告訴我,告訴我,告訴我



Come on, I know it's way too soon

來吧,我知道這方式太快了

But I waited for you, I think that's long enough

但是過去我等待你,我想那已夠久了

So long to all those lonely nights, battles and picking fights

多麼長的那些寂寞的夜晚,爭鬥及挑釁

It's already evening night, I can't believe my eyes

已是傍晚時分,我無法相信我的雙眼

How on earth did I find myself so far in love?

我到底是怎麼發現自己已戀愛的呢?

We could be the perfect match

我們可以是完美配對

And what's so wrong with that? Mm

那有什麼不對呢?



Oh, baby, come on and say it now

噢,寶貝,現在就說出來

Just let the words come out

就讓那些話出來吧

(Tell me you love me)

(告訴我你愛我)

It's easy, just say what's on your mind

很簡單,只要說出你的想法

Say it a million times

說一百萬次

(Tell me you love me)

(告訴我你愛我)



Oh, baby, come on and say it now

噢,寶貝,現在就說出來

Just let the words come out

就讓那些話出來吧

(Tell me you love me)

(告訴我你愛我)

It's easy, just say what's on your mind

很簡單,只要說出你的想法

Say it a million times

說一百萬次

(Tell me you love me)

(告訴我你愛我)



Tell me, tell me, uh

告訴我,告訴我

Tell me you love me

告訴我你愛我

Tell me, tell me, uh

告訴我,告訴我

Tell me you love me

告訴我你愛我

Tell me, tell me, tell me

告訴我,告訴我,告訴我






※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest