2017年11月27日 星期一

【EDM推薦】Lost Frequencies & Zonderling - Crazy 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Lost Frequencies & Zonderling!

Crazy
快訊來囉
幾天前的歌曲
Lost Frequencies也是主要創作 Deep House 
我是因為之前的一首Reality而開始注意他的
也有一張個人的專輯
可以去聽聽看
喜歡Deep House可以去欣賞~




(Official)


Lost Frequencies & Zonderling - Crazy







Oh Lord

噢主啊

Hear me turn these words into a song

聽我把這些字變成一首歌

For them to sing along to when I'm gone

在我走之時,他們一同歡唱

For them to sing along to when I'm gone

在我走之時,他們一同歡唱



Oh Lord

噢主啊

Let me be the one to set them free

讓我成為那賜他們自由之人

I will give them every part of me

我將給他們我的每個部分

Put my heart where everyone can see

將我的心放在那每個人都可以看到之處



They can call me whatever they want

他們可以用他們的方式叫我

Call me crazy

你說我很瘋狂

You can call me whatever you want

你可以用你的方式叫我

But that won't change me

但是那將不能改變我

I just don't care what the world says

我只是不管世界做什麼

I'm gonna make it

我一定會做到

They can call me whatever they want

他們可以用他們的方式叫我

So what if I am crazy

所以如果我瘋了



Oh Lord

噢主啊

This is so much harder than I thought

這是比我認為得更加艱難

But I will give them everything I've got

但我將給他們我所獲得的一切

One day I am gonna prove them wrong

有一天我將證明他們是錯的



Oh Lord

噢主啊

Let me be the one to set them free

讓我成為那賜他們自由之人

I will give them every part of me

我將給他們我的每個部分

Put my heart where everyone can see

將我的心放在那每個人都可以看到之處



They can call me whatever they want

他們可以用他們的方式叫我

Call me crazy

你說我很瘋狂

You can call me whatever you want

你可以用你的方式叫我

But that won't change me

但是那將不能改變我

I just don't care what the world says

我只是不管世界做什麼

I'm gonna make it

我一定會做到

They can call me whatever they want

他們可以用他們的方式叫我

So what if I am crazy

所以如果我瘋了







※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

2 則留言:

  1. They can call me whatever they want
    "call"不是打電話的意思 應該是"稱呼"

    "他們可以依照自己的方式稱呼我"

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝指正,疏忽掉了歌詞是whatever而不是whenever!

      刪除

Hottest