2017年11月25日 星期六

【POP推薦】Wale - My Love (feat. Major Lazer, WizKid, and Dua Lipa) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Wale, Major Lazer, WizKid, & Dua Lipa!

My Love
這首歌由Major Lazer一同參與
還有Dua Lipa獻聲
一整個就是超級夏日風情
帶有著濃濃中南美洲風情
第一眼看到MV中的Dua Lipa
超像Blade Runner中的Ana de armas
超喜歡她在這MV中的造型
雖然現在已進入冬天
但這首歌還是能帶給人濃濃的夏日風情
且展現著那甜蜜的愛


Dua Lipa是近年來崛起的超特色女歌手
光是外表就是如此致命的吸引人
在帶有那低沉且帶有磁性的聲線
完全就是一個完美性感的女孩呀
很期待她有電音的合作





(Official)


Wale - My Love (feat. Major Lazer, WizKid, and Dua Lipa)





[Dua Lipa]
Yeah


Ahh


Yeah




[Dua Lipa]
You've been here, but you've been missin' for some time now

你已經在這,但你已消失一段時間

Yeah, yeah

耶,耶

Every time I see you, it's a different vibe now

每次我見到你,都是一個不同的氛圍

Yeah, oh

耶,噢

I can't help but let you just slip away

我忍不住讓你溜走

Can we get back what we had yesterday?

我們能回到昨天的樣子嗎?



[Wale & Dua Lipa]
If I ride with you, better know that I'mma ride for you

如果我和你一起騎,更好地了解我為你而騎

Bet I'd use a gun and knife for you

打賭我會為你使用你的槍和刀

I ain't finna choose the side over you, yeah

我不是芬蘭人只選擇你的一面,耶

If I ride with you, ain't nothin' to provide for you

如果我和你一起騎,不是沒有為你提供任何東西

Ain't nobody in my life like you

在我的生命中沒有人像你一般

Ain't nobody gonna shine like you

沒有人像你一樣閃耀



[Chorus: Wizkid & Dua Lipa]
Show me my love, oh God

告訴我對我的愛,噢

Show me sweet love, yeah

告訴我甜蜜的愛,耶

Show me my love, oh yeah

告訴我對我的愛,噢耶

Show me sweet love, yeah

告訴我甜蜜的愛,耶

See, show me my love

看,告訴我對我的愛

Love, whoa, whoa, whoa

愛,嗚啊,嗚啊,嗚啊

Love, whoa, whoa, whoa

愛,嗚啊,嗚啊,嗚啊



[Wale]
My team, team, we on that new ting

我的團隊,團隊,我們在那新的時刻

My mink draggin' like it's Liu Kang

拖著我的貂皮就像是劉康

My show packed, all the dimes there

我緊密展示著,那全是硬幣

But I be fallin' back from all the loose change

我將倒下從零散的零錢

I drop the top on that new thing

放棄所有新事物

My chocolate broad, they rock Gucci

我豐厚的巧克力,他們動搖了Gucci

Gotta know it's impossible to stop Folarin

知道停止Folarin是不可能的

Got the box, I want the new thing, yeah

得到那箱子,我想要新的東西,耶



[Wale]
She gon' show out, show out

她將展現,展現

Before its wahala, "Roll out, roll out," mmm, yeah

在那之前,宏亮的說出,說出

She gon' show out, show out

她將展現,展現

Before you break it down, girl, roll out, roll out

在你打破它之前,女孩,宏亮的說出,說出



[Wale]
If I ride with you, better know that I'mma ride for you

如果我和你一起騎,更好地了解我為你而騎

Better know that we can live for each other

更好地了解我們可以為對方而活

That don't mean I gotta die for you

那不意旨我會為你而死



[Wizkid & Dua Lipa]
Show me my love, oh God

告訴我對我的愛,噢


Show me sweet love, yeah

告訴我甜蜜的愛,耶

Show me my love, oh yeah

告訴我對我的愛,噢耶

Show me sweet love, yeah

告訴我甜蜜的愛,耶

See, show me my love

看,告訴我對我的愛

Love, whoa, whoa, whoa

愛,嗚啊,嗚啊,嗚啊

Love, whoa, whoa, whoa

愛,嗚啊,嗚啊,嗚啊



[Wale & Dua Lipa]
Uh, yeah, bring 'em out, bring 'em out

恩,耶,帶他們出來,帶他們出來

Hard to hear, too many girls in the house, ayy

很難聽見,太多女孩在屋子裡

Bring 'em out, bring 'em out

帶他們出來,帶他們出來

I started here, I got the buzz and the clout

我過去在此開始,我得到了留言與影響力

I know, I know she got it all, but got nothin' to hold

我知道,我知道她完全瞭解,但沒有任何行動

Every time I saw her, not too many know

每次我看見她,沒有太多的瞭解

She ain't really hard, she act because she hurt, duh

她不是真的很難親近,那是她演的因為她曾受過傷

And I can be your last

我能成為你的最後一個

Leave the past with your first

讓你第一個過去吧



[Wizkid & Dua Lipa]
Show me my love, oh God

告訴我對我的愛,噢

Show me sweet love, yeah

告訴我甜蜜的愛,耶

Show me my love, oh yeah

告訴我對我的愛,噢

Show me sweet love, yeah

告訴我甜蜜的愛,耶

See, show me my love

看,告訴我對我的愛

Show me sweet love, yeah

告訴我甜蜜的愛,耶

Love, whoa, whoa, whoa

愛,嗚啊,嗚啊,嗚啊

Show me my love

告訴我對我的愛

Show me sweet love, yeah

告訴我甜蜜的愛,耶

Love, whoa, whoa, whoa 

愛,嗚啊,嗚啊,嗚啊





※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest