2018年4月2日 星期一

【EDM推薦】Don Diablo - Believe (feat. Ansel Elgort) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Don Diablo 
Genre : Future House

Believe
相信
Don Diablo新歌
連Future這張專輯的MV都還沒釋出完
就又有新歌啦
Ultra過後真的新歌滿點
天天都有新歌曲可以享受
(希望天天都是Ultra?!)


(Official MV)





Don Diablo - Believe (feat. Ansel Elgort)





Promises, promises, year after year, on my knees

承諾,承諾,年復一年,在我膝上

Paradise knocks for my future, just have to believe

天堂敲響了我的未來,就是避西相信著

Flood, flood, flood in the streets so they said

氾濫,氾濫,他們說過街上氾濫著

Blood, blood, blood in the streets of my head

血液,血液,我的腦中淌著血液



Do you believe in me? Do you believe in me?

你相信我嗎?你相信我嗎?

We believed in you, we believed in you

我們相信你,我們相信你



Just listen to Father and he'll set you up to succeeds

只要聽從父親,他將會讓你步向成功

In the soil to dry to produce what we

在乾燥的壤中生產著我們的東西

Need for our family trees, cutting down to our knees

需要為了我們家的樹林,削減我們之膝

We look up to the sky to retell the old

我們仰望天空,復頌著舊有之事

Story's of glorious battles victorious

榮譽戰爭的故事是獲勝的

Brothers notorious, empires turned to dust

兄弟會惡名昭彰,帝國一塵不值

Men turned delirious, reasons mysterious

男人們變得神經錯亂,莫名其妙的原因

Destruction comes near to us, our mothers shed tears for us!

毀滅已近,我們的母親們為我們留下了眼淚



Do you believe in me? Do you believe in me?

你相信我嗎?你相信我嗎?

We believed in you, we believed in you

我們相信你,我們相信你



Lived on my knees, they told me, that you'd set me free

活在我膝下,他們告訴過我,你會讓我自由

We lost our years together because of the fear

我們因為恐懼好幾年沒在一起

Know I'm never gonna make it there

知道我從未將這件事擱置在旁

I just wanted Eden on repeated sunny days

我只是想要重道伊甸園的覆轍

The land below me cracks and tears

那片土地在我的撕裂之下

Look into the sky through thick and rainy haze

注視著天空,看著那厚重又多雨的霧氣



Do you believe in me? Do you believe in me?

你相信我嗎?你相信我嗎?

We believed in you, we believed in you

我們相信你,我們相信你




※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest