2018年4月20日 星期五

【EDM推薦】Yellow Claw - Villain ft. Valentina 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Yellow Claw!
Genre : POP, Trap

Villain
壞人
這首歌曲我分辨不出明確的曲風
也不像是標準的Trap
有些像是混和的曲風

一方做錯了事
但卻依然偶而懷念的對方
像要和他說話
我自己知道
我傷了你的心
我在你的故事中是個壞人
但我卻依然好想好想和你說話
不知道
你對於這樣的我
還會不會有時
想和我說說話呢?


(Official MV)





Yellow Claw - Villain ft. Valentina





I still wanna talk to you sometimes

有時我依然想要和你說話

And I heard that you moved on and that's fine

而我聽說你搬走了,那很好

Said you hated me, wanted space from me

說過你恨我,想要一個沒有我的空間

So I won't do a thing

所以我將不會做一件事

But I still wanna talk to you sometimes

但是有時我依然想要和你說話



I cut you in my silver tongue

我用著銜鐵切斷你

You thought that we'd be something good

你認為我們會很好

Something good

很好

I'm sorry that I broke your heart

我很抱歉我傷了你的心

I know I really had you hurt

我知道我真的深深的傷了你



I'm the villain in your story, story

我是個壞人,在你的故事裡,故事裡

If I were you I wouldn't call me, call me

如果我是你我不會再叫我,再叫我

'Cause I'm the villain in your story, story

因為我是個壞人,在你的故事裡,故事裡

If villains don't get to say sorry

如果壞人不會去說抱歉

I'm sorry

我很抱歉



I'm sorry

我很抱歉



Do you still wanna talk to me sometimes?

依然想要和我說話嗎

You called me back since the last night

從昨晚開始你要我回頭

And it's obvious how saw the audience is on your side

而那很明顯是觀眾們如何看待著你

I know you don't wanna talk to me sometimes

我知道不想要和我說話



I cut you in my silver tongue

我用著銜鐵切斷你

You thought that we'd be something good

你認為我們會很好

Something good

很好

I'm sorry that I broke your heart

我很抱歉我傷了你的心

I know I really had you hurt

我知道我真的深深的傷了你



I'm the villain in your story, story

我是個壞人,在你的故事裡,故事裡

If I were you I wouldn't call me, call me

如果我是你我不會再叫我,再叫我

'Cause I'm the villain in your story, story

因為我是個壞人,在你的故事裡,故事裡

If villains don't get to say sorry

如果壞人不會去說抱歉

I'm sorry

我很抱歉



I'm sorry

我很抱歉



I'm sorry

我很抱歉





※歌曲種類如有異也請不吝嗇提出
※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest