2018年3月7日 星期三

【EDM推薦】Don Diablo - Higher (feat Betty Who) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Don Diablo

Higher
更高
新專輯Future 第5首歌曲
MV充滿了好幾隻小貓
超可愛呀~~~
以小貓們為主角
超有創意的
有時候想想自己也常在低落時
真的很需要一個人拉你一把
或許是你的伴侶
或許是好朋友
而你一直躲在黑暗之處
就算有一絲光線
卻仍然懷疑而駐足不前
怎能迎向光明呢?


(Official MV)





Don Diablo - Higher (feat Betty Who)





Maybe I've been down too long?

或許我已經低落太久了?

Maybe I've been stuck inside the letters?

或許我已經卡在信件裡?

All the story that I got on

所有的故事我都了解

In my head, in my head

在我的腦海裡,在我的腦海裡



I was caught inside, internalized

我被自己的內心卡住,內在的自己

Till I fell into you, you, you

直到我愛上你,你,你



I tried to hide away inside the darkest place

我試著隱藏在黑暗處

Where you keep taking me higher, higher

你一直帶我到更高之處,更高之處

I start to hesitate right where the light escapes

我開始遲疑那映入的光線是否為正確的道路

Where you keep taking me higher, higher

你一直帶我到更高之處,更高之處



You keep taking me

你一直帶著我

Y-You keep taking me higher

你一直帶我到更高之處

You keep taking me

你一直帶著我

You keep taking me higher

你一直帶我到更高之處

You keep taking me

你一直帶著我

Y-You keep taking me higher

你一直帶我到更高之處

You keep taking me

你一直帶著我

You keep taking me higher

你一直帶我到更高之處



Like I never even felt the high

就像我從未有在高處的感受

In my head, in my head

在我的腦海裡,在我的腦海裡



I was caught inside, internalized

我被自己的內心卡住,內在的自己

Till I fell into you, you, you

直到我愛上你,你,你



I tried to hide away inside the darkest place

我試著隱藏在黑暗處

Where you keep taking me higher, higher

你一直帶我到更高之處,更高之處

I start to hesitate right where the light escapes

我開始遲疑那映入的光線是否為正確的道路

Where you keep taking me higher, higher

你一直帶我到更高之處,更高之處



Pulling me up, up, up

拉上我,拉上,拉上

Up, up, up

拉上,拉上,拉上

Up, up, up

拉上,拉上,拉上

Pulling me up, up, up

拉上我,拉上,拉上

Up, up, up

拉上,拉上,拉上

Up, up, up

拉上,拉上,拉上



You keep taking me

你一直帶著我

Y-You keep taking me higher

你一直帶我到更高之處

You keep taking me

你一直帶著我

You keep taking me higher

你一直帶我到更高之處

You keep taking me

你一直帶著我

Y-You keep taking me higher

你一直帶我到更高之處

You keep taking me

你一直帶著我

You keep taking me higher

你一直帶我到更高之處



※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest