2018年3月28日 星期三

【EDM推薦】Steve Angello, Sam Martin - Nothing Scares Me Anymore 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Steve Angello
Genre : Trance

Nothing Scares Me Anymore
沒有任何東西會讓我害怕
Swedish house mafia才剛在上周末
結束了Ultra 20周年的壓軸呀
太感動了他們的Live真是太High啦!!!
而這是Steve Angello 在Ultra前一天釋出的歌曲
現在才注意到呀
但真的很希望他們繼續以SHM
繼續發展呀呀呀
真的是神團+神曲


(Official MV)




(Official MV)

Steve Angello - Nothing Scares Me Anymore






You know even fool's gold bring the thieves at night

你知道甚至是愚人金也會在夜晚帶來小偷

Don't know if I'll see the morning light

不知道我是否會看見朝日的曙光

It's hard to resist then when he was here

當他在這裡時很難抗拒

Easy to, easy to get swept in

很容易,很容易被捲入

I found my place in the great design

我在優秀的設計中找到自己的位置

Now I see the way that the humble ride

現在我發現了謙卑前行的方式

It's hard to know you're low when you think you're high

當你認為你在高處時,很難知道事實上你在低處

Hard to see the way in the reckless life

很難在姿意的生活中看見那條路



Been living in a darked out paradise

一直生活在黑暗的天堂

Hate to say I've been fooled all this time

憤恨的說著我一直都被愚弄著

If I don't get out of here alive

如果我不能活著離開這裡

At least you'll always know I really tried

至少你將知道我真的試過了

Go ahead and take your aim

繼續前往你的目標

I refuse to fight your war

我拒絕對抗你的戰爭

Go on win the bets you made

繼續贏得你的賭注

Nothing scares me anymore

沒有任何東西會讓我害怕

Nothing scares me anymore

沒有任何東西會讓我害怕



Nothing scaring, nothing scaring me

沒有東西會害怕,沒有東西會讓我害怕

Nothing scaring, nothing scaring me

沒有東西會害怕,沒有東西會讓我害怕

Nothing scaring, nothing scaring me

沒有東西會害怕,沒有東西會讓我害怕

Nothing scares me anymore

沒有任何東西會讓我害怕



Life, life

生命,生命



Been living in a darked out paradise

一直生活在黑暗的天堂

Hate to say I've been fooled all this time

憤恨的說著我一直都被愚弄著

If I don't get out of here alive

如果我不能活著離開這裡

At least you'll always know I really tried

至少你將知道我真的試過了

Go ahead and take your aim

繼續前往你的目標

I refuse to fight your war

我拒絕對抗你的戰爭

Go on win the bets you made

繼續贏得你的賭注

Nothing scares me anymore

沒有任何東西會讓我害怕

Nothing scares me anymore

沒有任何東西會讓我害怕



Nothing scaring, nothing scaring me

沒有東西會害怕,沒有東西會讓我害怕

Nothing scaring, nothing scaring me

沒有東西會害怕,沒有東西會讓我害怕

Nothing scaring, nothing scaring me

沒有東西會害怕,沒有東西會讓我害怕

Nothing scares me anymore

沒有任何東西會讓我害怕


※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest