2018年3月21日 星期三

【EDM推薦】GAMPER & DADONI - Heavy Heart (feat. Mark Wilkinson) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

GAMPER & DADONI
Genre : Deep House

Heavy Heart
沉重的心
GAMPER & DADONI這對雙人組
也是以Deep House為主要曲風
特別喜歡這首
男聲沉穩的嗓音
搭配Deep Drop本身的穩重
卻以較高音的樂器擔任主旋律
讓整首歌曲
真的就像是沐浴在如背景一般的星空下
或許是男女聊著心事或過往回憶
享受人生的美好


(MV)





GAMPER & DADONI - Heavy Heart (feat. Mark Wilkinson)





I know it feels like things have dropped to the floor

我知道那感覺就像已經掉到地板上

Your heart is heavy you can't take anymore

你的心很重你一點都拿不動

You did your best and gave all that you could

你做到最好也給予了一切

And now it feels like you have less than you should

而現在那感覺就像你擁有的比你應該的要少



But I say, hey baby

但是我說,嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

Cause I ain't lying

因為我沒有說謊

When I say hey baby

當我說嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

We'll be fine

我們將會好好的



We'll be fine

我們將會好好的

We'll be fine

我們將會好好的



So start again and lift things up from the ground

所以重新開始把它從地面抬起

And brick by brick rebuild the strength that came down

而一磚一瓦的重建下降的力量

You're just the same you know, nothing has changed

你只是變回相同的你,沒有東西被改變了

Just a little time and we'll be running again

只有一點時間以及我們將繼續運行著



So I say, hey baby

所以我說,嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

Cause I ain't lying

因為我沒有說謊

When I say, hey baby

當我說嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

We'll be fine

我們將會好好的



We'll be fine

我們將會好好的

We'll be fine

我們將會好好的





If you give it some time

如果你給一些時間

A little space and you'll find

一些空間而你將會找到

Another spark in your eye

在你雙眼中另外的火光

And we'll be on our way

而我們將在我們的路上



Till I say, hey baby

直到我說,嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

Cause I ain't lying

因為我沒有說謊

When I say, hey baby

當我說,嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

We'll be fine

我們將會好好的



Hey baby

嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

I ain't lying

我沒有說謊

When I say, hey baby

當我說,嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

We'll be fine

我們將會好好的

Hey baby, hey baby, hey baby

嘿寶貝,嘿寶貝,嘿寶貝

We'll be fine

我們將會好好的

Hey baby

嘿寶貝

Don't turn around and walk away baby

別轉身離開,寶貝

We'll be fine 

我們將會好好的







※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest