2018年3月12日 星期一

【EDM推薦】James Carter - Older Now (feat. klei) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

James Carter, klei!

Older Now
現在長大了
由klei獻唱的歌曲
第一次聽見她與其他人的合作
原本都聽著和filous的幾首曲子
Congratulations  Knots  For Love
最溫柔女聲非她莫屬啦!

(Official MV)





James Carter - Older Now (feat. klei)




We took a taxi

我們招了輛計程車 

Sat in the backseat

坐過後座

Said you won't leave me

說過你不會離開我

Called me a treasure

叫過我寶貝

Keep me forever

一輩子養我

You know me better

你更了解我



Every step that you would take

你做的每一步

I would walk the other way

我會走另一條路

Sayin' it ain't about you

說著那不是因為你

Thought that I was young but I was only foolish

雖然那時我很年輕我只是個傻瓜

I made more mistakes than I could count

我犯了無數的錯誤

I needed time to

我需要時間

Learn how to love you

去學習如何愛你

But now I do

但是現在我會了

'Cause I'm older now

因為我現在長大了



I'm coming over

我來了

Laid on your sofa

倚靠在你的沙發上

You want me to hold ya

你想要我抱著

But I just inhale

但是我只是吸著

Put it out in the ashtray

熄滅在菸灰缸之內

I'll be on my way

我會用我的方式



Every step that you would take

你做的每一步

I would walk the other way

我會走另一條路

Sayin' it ain't about you

說著那不是因為你

Thought that I was young but I was only foolish

雖然那時我很年輕我只是個傻瓜

I made more mistakes than I could count

我犯了無數的錯誤

I needed time to

我需要時間

Learn how to love you

去學習如何愛你

But now I do

但是現在我會了

'Cause I'm older now

因為我現在長大了



I was too close to you

我曾太靠近你

I couldn't see it

以致我無法看清你

Always on my mind

總是在我心中

You're always on my mind

你總是在我心中

I was too close to you

我曾太靠近你

I couldn't see it

以致我無法看清你

Always on my mind

總是在我心中

You're always on my mind

你總是在我心中



'Cause I'm older now

因為我現在長大了 

Thought that I was young but I was only foolish

雖然那時我很年輕我只是個傻瓜

I made more mistakes than I could count

我犯了無數的錯誤

I needed time to

我需要時間

Learn how to love you

去學習如何愛你

But now I do

但是現在我會了

'Cause I'm older now

因為我現在長大了




※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest