2018年3月3日 星期六

【EDM推薦】Cheat Codes - Put Me Back Together (feat. Kiiara) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Cheat Codes

Put Me Back Together
將我一起帶回來
Cheat Codes新歌~
前幾句就是莫名的哀傷
"沒有人"在哪
很多人都說著"沒有人"愛我
但是我怎麼從未遇見"沒有人"
你把我帶回來
個人覺得翻的還不夠精準
可能是讓我回到愛情的美好
或是單純讓我回到正軌
重新振作之意


(Official MV)




(Official MV)

Cheat Codes - Put Me Back Together (feat. Kiiara)








I never met nobody



我從未遇見"沒有人"



Who sees the stars the way you do

誰依你的方式觀星

Nobody that can love me

沒有人愛我

When I'm stumbling 'round the room

當我絆倒在房間周圍

You put your hands on my body

你把手放在我身上

And you give me that room

你給我那房間

And I know that you got me

而我知道你發現了

When I'm falling into you

當我為你醉心之時



You take me high when I'm dropping low

當我墜至低處,是你帶我回到高處

And you show me places I never know

而你給我看了些從未見過的地方

Even when we just running 'round town getting stoned

甚至是當我們只是跑在小鎮周圍被扔石頭

Boy, you put me back together again

男孩,你再一次將我帶回來

A Coca-Cola Hennessey

一杯可口可樂軒尼詩

Everybody says you're no good for me

每個人都說你對我不好

But you're my fucked up remedy

但是你是我他X的救星

Boy, you put me back together again

男孩,你再一次將我帶回來



Put me back together again

你再一次將我帶回來



When you're laying with me on the car hood

當你和我倚在汽車引擎蓋之上

Sharing such a sweet dream

分享著那樣一個甜美的夢想

You make me feel so classy

你讓我感覺如此優雅的

Like I'm an LA queen

就像我是洛杉磯女王

You don't care that I'm broken

你不介意我是不完美的

You don't care that I'm me

你不介意真實的我

You just say that I'm caught in

你只是說著我已陷入你的美好

Like a Jesus piece

就像耶穌一般



You take me high when I'm dropping low

當我墜至低處,是你帶我回到高處

And you show me places I never know

而你給我看了些從未見過的地方

Even when we just running 'round town getting stoned

甚至是當我們只是跑在小鎮周圍被扔石頭

Boy, you put me back together again

男孩,你再一次將我帶回來

A Coca-Cola Hennessey

一杯可口可樂軒尼詩

Everybody says you're no good for me

每個人都說你對我不好

But you're my fucked up remedy

但是你是我他X的救星

Boy, you put me back together again

男孩,你再一次將我帶回來



Put me back together

你再一次將我帶回來



You take me high, I'm dropping low

當我墜至低處,是你帶我回到高處

And you show me places I never know

而你給我看了些從未見過的地方

Even when we just running 'round town getting stoned

甚至是當我們只是跑在小鎮周圍被扔石頭

Boy, you put me back together again

男孩,你再一次將我帶回來

A Coca-Cola Hennessey

一杯可口可樂軒尼詩

Everybody says you're no good for me

每個人都說你對我不好

But you're my fucked up remedy

但是你是我他X的救星

Boy, you put me back together again

男孩,你再一次將我帶回來

Boy, you put me back together again

男孩,你再一次將我帶回來

Boy, you put me back together again 

男孩,你再一次將我帶回來





可口可樂軒尼詩:一種雞尾酒


※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest