2018年3月16日 星期五

【EDM推薦】Bruno Martini - Sun Goes Down (feat. Isadora) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Bruno Martini

Sun Goes Down
太陽下山後
這首歌曲印象中有被許多人Remix
一時找不到最喜歡的那首
帶有十分的慵懶風
像是在太陽下山之後
就要享受著許多美好的事物


(Official MV)





Bruno Martini - Sun Goes Down (feat. Isadora)





Hit you up, late at night

在深夜打你

All I want is to get high

我想要的一切就是更興奮

Feel the wind, hit my hair

感受微風,撫順秀髮

I need to feel alive

我需要去感受活著

Up all night, by your side

徹夜未眠,在你身邊

I'm not preoccupied

我不會斤斤計較

Through the dark, feels so good

透過黑暗,感覺良好

No one but me and you

沒有人只有我和你



And I want you in the summer light

而我希望你沐浴在夏日之光下

And I need you till the sun goes down

而我需要你直到太陽下山

I'll be with you in my paradise

我將在天堂與你同在

Cuz I need you till the sun goes down

因為我需要你直到太陽下山

And I want you in the summer light

而我希望你沐浴在夏日之光下

And I need you till the sun goes down

而我需要你直到太陽下山

I'll be with you in my paradise

我將在天堂與你同在

Cuz I need you till the sun goes down

因為我需要你直到太陽下山



Till the sun goes

直到太陽下山

Till the sun goes

直到太陽下山

Till the sun goes down

直到太陽下山



Till the sun goes

直到太陽下山

Till the sun goes

直到太陽下山



Hold me close, feel my fire

抱緊我,感受我的熱情

Our heartbeats sync'd all night

我們的心跳同步了整夜

Feel the tide, be my life

感受潮流,成為我人生的一部份

Kiss me once I'll kiss you twice

親我一次,我會親你兩次

Up all night, by your side

徹夜未眠,在你身邊

I'm not preoccupied

我不會斤斤計較

Through the dark, feels so good

透過黑暗,感覺良好

No one but me and you

沒有人只有我和你



And I want you in the summer light

而我希望你沐浴在夏日之光下

And I need you till the sun goes down

而我需要你直到太陽下山

I'll be with you in my paradise

我將在天堂與你同在

Cuz I need you till the sun goes down

因為我需要你直到太陽下山

And I want you in the summer light

而我希望你沐浴在夏日之光下

And I need you till the sun goes down

而我需要你直到太陽下山

I'll be with you in my paradise

我將在天堂與你同在

Cuz I need you till the sun goes down

因為我需要你直到太陽下山



Till the sun goes

直到太陽下山

Till the sun goes

直到太陽下山

Till the sun goes down

直到太陽下山



Till the sun goes

直到太陽下山

Till the sun goes

直到太陽下山

Till the sun goes down

直到太陽下山




※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest