2018年3月17日 星期六

【EDM推薦】Kaskade - Cold As Stone (feat. Charlotte Lawrence) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Kaskade
Genre : Progressive House, Trap

Cold As Stone
像石頭一般心冷
Kaskade的歌曲
從上一張專輯Deck the Halls
抒情的電子曲占了很大部分
配上深情的女聲
每一首都能感受到不同的心境
電子音樂的風格
越多樣越好呀~


(Official MV)





Kaskade - Cold As Stone (feat. Charlotte Lawrence)






I see it in your eyes

我從你的眼中看見

You're seconds from destroying me

你是那摧毀我的擁護者

I said my last goodbye now

我說著最後的道別



Someone get me out of here

有人把我從這趕走

Can't take another lie

無法再說另外的謊

Stop telling me who I should be

別再告訴我我應該是誰了



'Cause I don't wanna go where you're going

因為我不想要去你想去的地方

You're telling me I can't change my mind

你告訴我我不能改變心意



So I'm cold as stone

所以我像石頭般心冷

The only way I know

我知道唯一的解法

To keep my soul

去滋養我的靈魂

And never let it show

而別讓它表現出來

That I don't really know what I'm doing

我不是很確定我在做什麼

But all I know is I'm crashing down

但是我只知道我正在倒下



So let me, let me out

所以讓我,讓我走吧

I can't love you anymore

我一點都無法愛你了

Let me, let me out

讓我,讓我走吧

I don't love you like before

我不像以前一樣愛你了



Let me, let me

讓我,讓我

I don't love you

我不愛你

Let me, let me

讓我,讓我



Never felt so lonely

從沒感受過如此孤獨

There you standing, next to me

你在站在那兒,緊靠著我

I always feel so empty

我總是感到如此空虛

When you promise you won't leave

當你承諾你不會離開

Every time you hold me

每次你擁抱著我

I run away so I can breathe

我跑得遠遠的所以我可以呼吸



You can't even hear me when I'm screaming

當我尖叫時,你甚至沒有聽見我的聲音

Try to stay away out of line

嘗試著待在那條線之外



So I'm cold as stone

所以我像石頭般心冷

The only way I know

我知道唯一的解法

To keep my soul

去滋養我的靈魂

And never let it show

而別讓它表現出來

I'm cold as stone

我像石頭般心冷



So let me, let me out

所以讓我,讓我走吧

I can't love you anymore

我一點都無法愛你了

Let me, let me out

讓我,讓我走吧

I don't love you like before

我不像以前一樣愛你了



Let me, let me

讓我,讓我

I don't love you

我不愛你

Let me, let me

讓我,讓我



I was burying my heart on my seat

我在我的位子上埋葬著我的心

Before when I used to be down on my knees

在這之前我曾跪倒在地

It's funny how clearly I see

有趣的是我卻看得如此清楚

I was trying not so desperately

我試著不要如此拚命



So let me, let me out

所以讓我,讓我走吧

I can't love you anymore

我一點都無法愛你了

Let me, let me out

讓我,讓我走吧

I don't love you like before

我不像以前一樣愛你了

So let me, let me out

所以讓我,讓我走吧

I can't love you anymore

我一點都無法愛你了

Let me, let me out

讓我,讓我走吧

I don't love you like before

我不像以前一樣愛你了



Let me, let me

讓我,讓我

I don't love you

我不愛你

Let me, let me

讓我,讓我

I don't love you like before

我不像以前一樣愛你了

Let me, let me

讓我,讓我

I don't love you

我不愛你

Let me, let me

讓我,讓我

I don't love you like before

我不像以前一樣愛你了







※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest