2018年3月4日 星期日

【EDM推薦】Lauv - Getting Over You (R3HAB Remix) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

R3HAB

Getting Over You
忘記你
是首分手後的歌曲吧
突然今天早上沒有你
深夜也沒有你
我需要開始學習著與自己相處
或許我需要花費一生
來忘記你的好
你的一切


(Official MV)





Lauv - Getting Over You (R3HAB Remix)





Running from the morning

從早上開始

Think I hit a wall

想想我撞到了牆

Late nights, not you

深夜沒有你

Running from the moment

從此刻開始

So I don't recall

所以我不會回想起

Late nights, not you

深夜沒有你



Waking up in a cold sweat

從冷汗中醒來

Someone else in this cold bed

在這冰冷的床上有其他人

I'd do anything to not be alone

我會使盡一切不要孤單一人

All alone with the ceiling

獨自與天花板相處

All alone with this feeling

獨自與這感覺相處

And I wonder if I'll ever let go

而我想知道如果我放棄了



I tried spending my nights under

我試著揮霍我的夜晚

Someone new

一些新的人

But the truth is

但是事實是

I could spend my whole life getting over you

我可以花費整個人生忘記你



Yeah, yeah, yeah

耶,耶,耶

Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你

Yeah, yeah, yeah

耶,耶,耶




Drowning in my coffee

溺死在我的咖啡裡

To wash the alcohol

為了洗去酒精

Out my bloodstream

在我的血液之外

Sitting here I wonder

坐在這兒我想知道

If we hadn't been at all

如果我們不曾是

Who would I be

那我會是誰



Waking up in a cold sweat

從冷汗中醒來

Someone else in this cold bed

在這冰冷的床上有其他人

And I wonder if I'll ever let go

而我想知道如果我放棄了



I tried spending my nights under

我試著揮霍我的夜晚

Someone new

一些新的人

But the truth is

但是事實是

I could spend my whole life getting over you

我可以花費整個人生忘記你



Yeah, yeah, yeah

耶,耶,耶

Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你

Yeah, yeah, yeah

耶,耶,耶



Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你

Getting over you

忘記你






※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest