2018年3月5日 星期一

【EDM推薦】Lucas & Steve x Janieck - You Don't Have To Like It 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Lucas & Steve x Janieck

You Don't Have To Like It
你不必喜歡上它
Lucas & Steve的歌曲總有一種正向的力量
好像聽了它就歡使人振作起來
就算你是失戀,事業低潮,或是什麼更糟的際遇
好像都能隨著Drop
一掃而空


(Official MV)





Lucas & Steve x Janieck - You Don't Have To Like It






You're used to dancing by the ocean

你已經習慣了在海邊跳舞

We're used to lying under the tree

我們已經習慣了躺在樹上

I never felt quite like a number

我已有段時間從未感到快樂

When you were holding on to me

當你為我堅持之時

And now we finally woke up

現在我們終於清醒了

It was just a pretty dream

那只是個美好的夢境

'Cause the love we had is broken

因為我們的愛有了裂痕

And finally I can see

而終於我看清了



Screamin', trippin', other lovers

尖叫,舞蹈,其他的愛人們

I got fed up and I'm walking away

我受夠了我要遠走高飛

You know I need you like no other

你知道我需要你就像沒有其他人了

So hear me out, I got something to say

所以聽我一下,我有話要說



I'm the catch of the day I'm on fire

我是在火上加油

You don't have to like it

你不必喜歡

Something that I am fine with

我很喜歡某些事物

I'm not a flame in the rain

我不是雨中的火焰

I am dying

我的生命之火快要熄滅了

You don't have to like it

你不必喜歡

You don't have to like it

你不必喜歡



Finally moving forward

終於向前邁進

'Cause it wasn't meant to be

因為那不是它的本意

Glad I only see your pictures

很高興我只看見你的照片

And you're not lying next to me

而你卻沒倚靠在我旁邊



Screamin', trippin', other lovers

尖叫,舞蹈,其他的愛人們

I got fed up and I'm walking away

我受夠了我要遠走高飛

You know I need you like no other

你知道我需要你就像沒有其他人了

So hear me out, I got something to say

所以聽我一下,我有話要說



I'm the catch of the day I'm on fire

我是在火上加油

You don't have to like it

你不必喜歡

Something that I am fine with

我很喜歡某些事物

I'm not a flame in the rain

我不是雨中的火焰

I am dying

我的生命之火快要熄滅了

You don't have to like it

你不必喜歡

You don't have to like it

你不必喜歡



I'm the catch of the day I'm on fire

我是在火上加油

You don't have to like it

你不必喜歡

Something that I am fine with

我很喜歡有些事物

I'm not a flame in the rain

我不是雨中的火焰

I am dying

我的生命之火快要熄滅了

You don't have to like it

你不必喜歡

You don't have to like it

你不必喜歡




※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest