2018年3月14日 星期三

【EDM推薦】Don Diablo - Head Up (feat. James Newman) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Don Diablo

Head Up
抬頭挺胸
新專輯Future 第7首歌曲
這像是首感謝的歌曲呢
你在我低潮之時拉了我一把
把我拉回好的生活
現在我讓我自己
保持著抬頭挺胸
這是我欠你的一切
我不會再重頭喪氣的


(Official MV)





Don Diablo - Head Up (feat. James Newman)





Am I so wrong

我錯了嗎?

For staying up late

對於熬夜

Going out with my friends?

和朋友們出去

For drinking too much

對於喝太多酒

And saying I won't, but then do it again

說著我不會的,卻又一再的發生

When you take my hand

當你抓住我的手

I realize I can be who I am

我瞭解我可以是我

'Cause I'll be alright

因為我會沒事的

As long as I'm leaving with you

只要我和你一起離去



I came with the hard times

我遇過低潮

But you brought the good times

但是你帶來了好事

You make my life brighter, brighter

你使我的人生更加光明,光明

I found my way

我找到了方式

You're only gonna love me

你只會愛上我

You're never gonna judge me

你從未批評我

Now I'm climbing higher, higher every day

日復一日,我正爬上高處,高處



I'm keeping my head up

我讓自己抬頭挺胸

I'm keeping my head up, head up (oh-oh)

我讓自己抬頭挺胸,抬頭挺胸 (噢噢)

I'm keeping my head up, head up (oh-oh)

我讓自己抬頭挺胸,抬頭挺胸 (噢噢)

Yeah, I owe it to you

是的,那是我虧欠你的

For making me so good

為了讓我如此優秀

For keeping my head up

為了讓我抬頭挺胸

You're keeping my head up

你讓我能夠抬頭挺胸



How many times

多少次了

How many times have I said I was good?

我已說過多少次我很好

That every night

然後每天晚上

You light me up like my last cigarette

就像我是最後一支香菸般的點燃了我

With you by my side

和你在一起

I don't really care what the neighbors might think

我真的不是很在意鄰居怎麼想

'Cause I'll be alright

因為我會沒事的

As long as I'm leaving with you

只要我和你一起離去



I came with the hard times

我遇過低潮

But you brought the good times

但是你帶來了好事

You make my life brighter, brighter

你使我的人生更加光明,光明

I found my way

我找到了方式

You're only gonna love me

你只會愛上我

You're never gonna judge me

你從未批評我

Now I'm climbing higher, higher every day

日復一日,我正爬上高處,高處



I'm keeping my head up

我讓自己抬頭挺胸

I'm keeping my head up, head up (oh-oh)

我讓自己抬頭挺胸,抬頭挺胸 (噢噢)

I'm keeping my head up, head up (oh-oh)

我讓自己抬頭挺胸,抬頭挺胸 (噢噢)

Yeah, I owe it to you

是的,那是我虧欠你的

For making me so good

為了讓我如此優秀

For keeping my head up

為了讓我抬頭挺胸

You're keeping my head up

你讓我能夠抬頭挺胸



I'm keeping my head up, head up (oh-oh)

我讓自己抬頭挺胸,抬頭挺胸 (噢噢)

I'm keeping my head up, head up (oh-oh)

我讓自己抬頭挺胸,抬頭挺胸 (噢噢)

Yeah, I owe it to you

是的,那是我虧欠你的

For making me so good

為了讓我如此優秀

For keeping my head up

為了讓我抬頭挺胸

You're keeping my head up

你讓我能夠抬頭挺胸




※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest