2018年1月18日 星期四

【EDM推薦】Calvin Harris - Heatstroke (ft. Young Thug, Ariana Grande, Pharrell Williams) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Calvin Harris

Heatstroke
Funk Wav Bounces Vol. 1 第三首歌曲
中暑
Calvin的這張專輯真的首首大咖雲集
Ariana Grande加上其他男聲
行程滿特別的感覺呀
依然有著濃厚的度假氛圍
歌詞中還帶有許許多多的引用或軼事
這種卡司加上曲子
大概只有Calvin能夠創造了吧


(Official MV)





Calvin Harris - Heatstroke (ft. Young Thug, Ariana Grande, Pharrell Williams)




Won't you please

你不會嗎

Slow it down?

慢下來?

I'm tryna talk to you, darlin'

我試著和你說話,親愛的

Tryna walk with you, darlin'

試著和你一起走,親愛的

Do you hear me?

你聽見我了嗎?

And no-no-no-no-nobody can stop it

而沒沒沒沒沒有人可以停下

The love you got from me

從我這得到的愛

And every time, I look out at my seat today

而每次,今天我看著我的座位

They chase, they flash they flash, yes

他們追逐著,他們閃亮的他們閃亮的,是的



Tell me how you feel right now

告訴我你現在感覺怎樣

'Cause all I wanna do is keep it real right now

因為我現在想要做的一切就是使它真實

I'm tryna beat it up, Beat Pills right now

我現在試著提高Beat Pills振波

Athletic in the sheets, I got skills right now

在床上運動,我現在得到了技巧

Break bread with some red baby hair

和一些紅色頭髮寶貝掰開麵包

Ballin' in the club, Ace of Spades, yeah

俱樂部中的舞會,黑桃王牌,耶

Pop that bitch and spray it like 'Raid'

流行那個婊子像Raid一樣噴灑

Yellow diamonds on you like a glass of lemonade

黃色鑽石在你身上就像一杯檸檬汽水

QB, I'll throw it

四分衛,我將丟掉它

Teeth white, Newports

潔白牙齒,Newports (一種高檔白色磁磚)

I want knees like shorts

我想要像短褲一樣的膝蓋

80 thousand dollar Birkin bag in the Porsche

在保時捷上的8萬元柏金包

I'm tryna fuck with you 'til we on life support

直到我們生命的極限,我試著和你翻雲覆雨

I'll split it with you if we get half of Michael Jordan

如果我們有麥克喬丹的一半,我會和你分開

No toilet tissue, I shit on niggas 'cause life is short (facts)

沒有廁所衛生紙,我XXX因為人生太短 (事實)

No passport to go with me, I had to get deported

沒有護照和我一起,我必須被驅逐出境



Release, let go, and have a good time

釋放,放開,玩得開心

Have a good, have a good time, yeah

玩得開心,玩得開心,耶

Have a good, have a good time

玩得開心,玩得開心

Release, let go, and have a good time

釋放,放開,玩得開心

Let's have a good, have a good time, yeah

讓我們玩得開心,玩得開心,耶



When you do things like this

當你做著像這樣的事

And you set me free

及你放我自由

How can anyone get tired?

怎麼會有人覺得累?

When you do things like this

當你做著像這樣的事

And you set me free

及你放我自由

I think I've just been inspired

我想我已經被鼓舞了

Oh babe

噢寶貝



Jeffery!

傑弗瑞

Brand new chapter of a real you

真實的你嶄新的章節

She got every red bottom like a baboon

她穿著像狒狒一樣的紅色鞋底

Hunnid' bottles in the club, real one room

俱樂部中哈尼德的瓶子,真實的房間

Girl you gotta keep up with a boss move

女孩妳必須跟上老闆

King of the jungle, tycoon

叢林之王,巨頭

Everybody thinking that's a cartoon

每個人都認為那是一個卡通

We just wanna party, way back in the war room

我們只是想要派對,回到戰爭情室

Do you want some? No I don't, son

你想要一些嗎?不我不想,兒子

Tryna watch me ballin', do you want money?

試著看著我舞蹈,妳想要錢嗎?

I'm just tryna turn up, tryna work something

我只是試著在場,試著做著一切事

Shawty suck the dick good, she wanna fuck it first

美女XXX的好,她想要先翻雲覆雨

Hey mista, you a rat burn

嘿米斯塔,一支燃燒的老鼠

Good hair down her back

秀髮長及後背

Rich nigga, I like 'em ratchet

有錢的黑人,我喜歡他們的棘輪

Fuck it up, throw it back

她媽的,丟回去

No shave, Brazilian wax

沒有剃鬍,巴西髮蠟



Release, let go, and have a good time

釋放,放開,玩得開心

Have a good, have a good time, yeah

玩得開心,玩得開心,耶

Have a good, have a good time

玩得開心,玩得開心

Release, let go, and have a good time

釋放,放開,玩得開心

Have a good, have a good time, yeah

玩得開心,玩得開心,耶



When you do things like this

當你做著像這樣的事

And you set me free

及你放我自由

How can anyone get tired?

怎麼會有人覺得累?

When you do things like this

當你做著像這樣的事

And you set me free

及你放我自由

I think I've just been inspired

我想我已經被鼓舞了

When you do things like this

當你做著像這樣的事

And you set me free, boy

及你放我自由,男孩

How can anyone get tired?

怎麼會有人覺得累?

When you do things like this

當你做著像這樣的事

And you set me free

及你放我自由

I think I've just been inspired

我想我已經被鼓舞了



Hey, hey

嘿,嘿

I could sweat like this all night

我可以整晚都像這樣流汗

Oh, heatstroke, oh

噢,中暑,噢

I think you opened my eyes

我想你張開我的雙眼了




※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest