2018年1月3日 星期三

【EDM推薦】Meadowlark - May I Have This Dance (EMBRZ Remix) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

EMBRZ Remix

May I Have This Dance
我能跳這支舞嗎
這首推薦的是Remix版本的
原版較這首平淡許多
而這首歌曲搭配女聲有些迷濛的唱法
帶有一種特殊的平靜感
我將讓你開心
所以
可以和我跳支舞嗎


(Official MV)



Meadowlark - May I Have This Dance (EMBRZ Remix)





In the ground, we bury

在地面上,我們埋入深處

The seeds of our pear tree

那我們梨樹的種子

And all the things we carried

還有我們所有的東西

Now we're down to our bare feet

現在我們赤腳走下去了



May I have this dance to make it up to you?

我可以跳支舞以彌補你嗎?

Can I say something crazy?

我能說些瘋狂的嗎?

I love you

我愛你

Give me both your hands to make it up to you

給我你的雙手以彌補你

Let me spin and excite you

讓我旋轉和使你高興



Excite you

使你高興

Can I say something crazy?

我能說些瘋狂的嗎?

Excite you

使你高興

Excite you

使你高興

May I have this

我能跳支

Can I say something crazy?

我能說些瘋狂的嗎?

Excite you

使你高興



We are bound to inherit

我們勢必要繼承

The sins of our parents

我們父母的罪惡

And all the people we passed through

而所有人們都通過了

Now we're down to the last two

現在我們到了最後兩個



May I have this dance to make it up to you?

我可以跳支舞以彌補你嗎?

Can I say something crazy?

我能說些瘋狂的嗎?

I love you

我愛你

Give me both your hands to make it up to you

給我你的雙手以彌補你

Let me spin and excite you

讓我旋轉和使你高興



May I have this dance to make it up to you?

我可以跳支舞以彌補你嗎?

Can I say something crazy?

我能說些瘋狂的嗎?

I love you

我愛你

Give me one more chance

再給我一次機會

Give me one more chance

再給我一次機會

Give me one more

再給我一次

Let me spin and excite you

讓我旋轉和使你高興



May I have this dance

我能跳支舞嗎

Can I say something crazy?

我能說些瘋狂的嗎?

I love you

我愛你

Give me both your hands

給我你的雙手

Let me spin and excite you

讓我旋轉和使你高興



You've got your, your mother's eyes

你有你的,你母親的雙眼

You've got your, grandmother's ring

你有你的,祖母的戒指

You've got your, daddy's discernment

你有你的,父親的法眼

Girl you did your thing

女孩你做了你的事情









※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

1 則留言:

Hottest