2018年1月17日 星期三

【EDM推薦】Sons Of Maria - Best Days Of My Life 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Sons Of Maria

Best Days Of My Life
生命中最美好的日子
悠閒假日風的Tropical House
女聲的唱腔帶有真摯的情感
彷彿歌詞就是她本身的經歷一般
且那口哨聲
也真是非常非常的棒
徹底地把美好回憶的感覺都表現出來

那年夏季
我們一起度過了許多快樂的時光
還有著許多我們彼此的秘密
或許現在的我
就是由過去那美好的日子支撐起來的吧

(Official MV)




Sons Of Maria - Best Days Of My Life





(whistle)

(口哨聲)



I know the story of your lies

我知道你說謊的故事

Through winter storms and summer skies

透過冬季的風暴及夏日的天空

There was a time when you were young and free

當你年輕和自由時還有時間



So let's go back to the pictures where I always make you of

所以讓我們走回那我總是讓你的畫像

To the fortress where we found our hidden power

回到那我們發現我們隱藏的力量之堡壘

To the summer time of 2005

回到2005的夏季時光

When we were still alive

當我們依然活著

When we were still alive

當我們依然活著



When we were still alive

當我們依然活著

Where oh, where oh

在哪裡噢,在哪裡噢

Summer love makes me feel alright

夏戀讓我感覺很棒

These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子

Where oh, where oh

在哪裡噢,在哪裡噢

Summer love makes me feel alright

夏戀讓我感覺很棒

These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子



These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子

These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子



(whistle)

(口哨聲)



I know the story of your lies

我知道你說謊的故事

Through winter storms and summer skies

透過冬季的風暴及夏日的天空

There was a time when you were young and free

當你年輕和自由時還有時間



So let's go back to the pictures where I always make you of

所以讓我們走回那我總是讓你的畫像

To the fortress where we found our hidden power

回到那我們發現我們隱藏的力量之堡壘

To the summer time of 2005

回到2005的夏季時光

When we were still alive

當我們依然活著

When we were still alive

當我們依然活著



When we were still alive

當我們依然活著

Where oh, where oh

在哪裡噢,在哪裡噢

Summer love makes me feel alright

夏戀讓我感覺很棒

These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子

Where oh, where oh

在哪裡噢,在哪裡噢

Summer love makes me feel alright

夏戀讓我感覺很棒

These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子



These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子

These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子

Where oh, where oh

在哪裡噢,在哪裡噢

Summer love makes me feel alright

夏戀讓我感覺很棒

These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子

Where oh, where oh

在哪裡噢,在哪裡噢

Summer love makes me feel alright

夏戀讓我感覺很棒

These are the best days of my life

那是我生命中最美好的日子



(whistle) 

(口哨)





※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest