2018年1月11日 星期四

【EDM推薦】KLYMVX - Leavin (feat. Roxanne Emery) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

KLYMVX

Leavin
離別
令我印象深刻的是
歌詞中的La La Land
第一次在電影外的地方聽到這個詞
也是一首離別曲
可能我們已經分開了
到我想要回到那美好之地
回到那感覺


(Official MV)



KLYMVX - Leavin (feat. Roxanne Emery)





Old town. No new sounds

老城鎮 沒有新的聲響

We know. It's worn out

我們知道 筋疲力竭

It's worn out

筋疲力竭



New streets to be free

新的街道自由的

Crusin' you and me

飆車你和我

You and me

你和我

I wanna go back to the way I was feelin'

我想要回到那感覺

Baby we need something new to believe in

寶貝我們需要一些新的事物去相信

So I'll go where you go

所以我將去你到之地

Don't ride solo

別獨自騎車

We need to go back to the way we were feelin'

我想要回到那感覺



Maybe we should fly to L.A.

或許我們該飛去洛杉磯

Hanging with the cool kids, baby

與那些小孩一起遊戲,寶貝

I can see us high in L.A.

我可以看到我們在洛杉磯開心的樣貌

Go to lala lalala lalala la land

去那美好之地

Go to lala lalala lalala la land

去那美好之地

La la land, La la land

美好之地,美好之地



Downtown. New sounds

市中心 新的聲音

Turn it up, turn it up loud

大聲,轉大聲

Turn it up, turn it up loud

大聲,轉大聲



From motel to hotel

從汽車旅館到旅店

Glad we said farewell

很高興我們說再見

Said farewell

說再見

We could go back to the way we were feelin'

我們可以回到那感覺

Baby we found something new to believe in

寶貝我們發現一些新的事物可以相信

So we'll go where we wanna go

所以我們將去我想要去之地

We'll make our own show

我們將製作我們自己的表演

Remember the words I said when we were leavin'

記得我們連別時我說的話



Maybe we should fly to L.A.

或許我們該飛去洛杉磯

Hanging with the cool kids, baby

與那些小孩一起遊戲,寶貝

I can see us high in L.A.

我可以看到我們在洛杉磯開心的樣貌

Go to lala lalala lalala la land

去那美好之地

Go to lala lalala lalala la land

去那美好之地

La la land, La la land

美好之地,美好之地



Don't regret the day that we decided we should go

別後悔我們選擇離開的那天

I think about the place that we used to call our home

我想那個我們曾經稱之為家的地方

I miss it but I count the ways that you and I have grown

我想念它了但是我細數你和我已經成長了

Never going home

永遠別回家

Never going home

永遠別回家



Maybe we should fly to L.A.

或許我們該飛去洛杉磯

Hanging with the cool kids, baby

與那些小孩一起遊戲,寶貝

I can see us high in L.A.

我可以看到我們在洛杉磯開心的樣貌

Go to lala lalala lalala la land

去那美好之地

Go to lala lalala lalala la land

去那美好之地

La la land, La la land

美好之地,美好之地



※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest