2018年1月3日 星期三

【EDM推薦】Sigala, Ella Eyre - Came Here for Love 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Sigala, Ella Eyre

Came Here for Love
為了愛來到此地
噢MV的場景真是如此的夢幻甜蜜
有些像是中南美洲的場景
充滿了由豐富顏色填滿彩繪的建築物
而Sigala一貫的曲風感覺
就是100%的夏日風情啊
完全就是首夏日甜蜜樂曲


(Official MV)



Sigala, Ella Eyre - Came Here for Love





I'm no longer brokenhearted

我不再心歲

So glad I came here tonight

所以我今晚來到此地

And I see you got what I wanted

而我看見你得到了我想要的

Baby, you got what I like

寶貝,你得到了我喜歡的東西



I can see that you watching me

我能看見你正看著我

Come over, talk to me

走近我,向我說話

Need you to give me a sign

需要你給我一個訊息

You got that something sweet

你得到了一些甜蜜之物

That don't come easily

那得來不易

It's what I need tonight

那就是我今晚需要的東西



I came here for love

我為了愛情來到這裡

For someone to hold me down

為了有個人抱著我

I won't give it up, no

我將不會放棄,不

I want you to reach out

我想要你伸出手來



I came here for love

我為了愛情來到這裡

I came here for love

我為了愛情來到這裡

I came here for love

我為了愛情來到這裡

I want you to reach out

我想要你伸出手來



I'm so ready to get on it

我已經準備好開始

You follow me, you'll be fine

你跟著我,你將會一切安好

And I'm in too deep

而我已陷入太深

Have I fallen, without anyone inside

我墜落了嗎,沒有任何人在裡面



I can see that you watching me

我能看見你正看著我

Come over, talk to me

走近我,向我說話

Need you to give me a sign

需要你給我一個訊息

You got that something sweet

你得到了一些甜蜜之物

That don't come easily

那得來不易

It's what I need tonight

那就是我今晚需要的東西



I came here for love

我為了愛情來到這裡

For someone to hold me down

為了有個人抱著我

I won't give it up, no

我將不會放棄,不

I want you to reach out

我想要你伸出手來



I came here for love

我為了愛情來到這裡

I came here for love

我為了愛情來到這裡

I want you to reach out

我想要你伸出手來



This is what we came here for

這就是我們來這裡的目的

We came here for love

我們為了愛情來到這裡

I won't give, I won't give it up

我將不會,我將不會放棄

This is what we came here for

這就是我們來這裡的目的

We came here for love

我們為了愛情來到這裡

I know this, I know it's enough

我知道,我知道已經足夠了

This is what we came here for

這就是我們來這裡的目的

We came here for love

我們為了愛情來到這裡

I won't give, I won't give it up

我將不會放棄,不

This is what we came here for

這就是我們來這裡的目的

We came here for love

我們為了愛情來到這裡

I want you to reach out

我想要你伸出手來



I came here for love

我為了愛情來到這裡

For someone to hold me down

為了有個人抱著我

I won't give it up, no

我將不會放棄,不

I want you to reach out

我想要你伸出手來



I came here for love

我為了愛情來到這裡

I came here for love

我為了愛情來到這裡

I want you to reach out

我想要你伸出手來






※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest