2017年12月10日 星期日

【EDM推薦】Axwell /\ Ingrosso - Dreamer (feat. Trevor Guthrie) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Axwell /\ Ingrosso!

Dreamer

似乎有在Live出現過的歌曲
但是Axwell /\ Ingrosso的Vevo
一直未正式釋出本首歌曲
但也是一首優良歌曲呀
夢想家
人人都是夢想家
空想而不努力的為白日夢想家
而只有將
夢實現的人
才是真正的夢想家



(Official MV)



Axwell /\ Ingrosso - Dreamer (feat. Trevor Guthrie)







Heavy on your heart

沉重的心靈

Heavy on your mind

沉重的思想

Wandering the streets tonight

今晚漫步在街道上

If you're looking for a home

如果你在尋找著一個家

You are not alone

你不是孤單一人

I can be your guiding line

我能成為你的指引



'Cause I promise you

因為我向你承諾

I'm a dreamer too

我也是一個夢想家

Heavy on my heart

沉重的心靈

Wandering the streets tonight

今晚漫步在街道上



When it all counts for something

當一切都是為了什麼

And your pocket's full of nothing

你的口袋卻什麼都沒有

Let's get high on believing

讓我們繼續相信著

I can promise you

我可以向你保證

Yes, I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家

We are dreamers together

我們都是夢想家

Always and forever

一向如此和永遠皆是

Let's get high on believing

讓我們繼續相信著

I can promise you

我可以向你保證

Yes, I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家



I can promise you

我可以向你保證

Yes, I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家

Let's get high on believing

讓我們繼續相信著

I can promise you

我可以向你保證

Yes, I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家



Heavy on my feet

沉重的腳步

Heavy on me knees

沉重的膝蓋

Walking down a winding road

今晚漫步在道路上

If you're looking for a home

如果你在尋找著一個家

You are not alone

你不是孤單一人

I can be your stepping stone

我能成為你的墊腳石



'Cause I promise you

因為我向你承諾

I'm a dreamer too

我也是一個夢想家

Heavy on my feet

沉重的腳步

Walking down a winding road

走過一條曲折之路



When it all counts for something

當一切都是為了什麼

And your pocket's full of nothing

你的口袋卻什麼都沒有

Let's get high on believing

讓我們繼續相信著

I can promise you

我可以向你保證

Yes, I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家

We are dreamers together

我們都是夢想家

Always and forever

一向如此和永遠皆是

Let's get high on believing

讓我們繼續相信著

I can promise you

我可以向你保證

Yes, I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家



I can promise you, I can promise you

我可以向你保證,我可以向你保證

I can promise you, I can promise you

我可以向你保證,我可以向你保證

I can promise you, I can promise you

我可以向你保證,我可以向你保證

I can promise you, I can promise you

我可以向你保證,我可以向你保證

I can promise you, I can promise you

我可以向你保證,我可以向你保證

I can promise you, I can promise you

我可以向你保證,我可以向你保證



I can promise you

我可以向你保證

Yes I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家

I can promise you

我可以向你保證

Yes I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家

We are dreamers together

我們都是夢想家

Always and forever

一向如此和永遠皆是

Let's get high on believing

讓我們繼續相信著

I can promise you

我可以向你保證

Yes I am a dreamer too

是的我也是一個夢想家








※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest