2017年12月18日 星期一

【EDM推薦】filous - Vienna By The Sea (feat. Mat Kearney) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

filous!

Vienna By The Sea

filous的歌曲屬性
都不是屬於相當明亮的曲風
會略帶憂鬱
但又不至於悲傷
卻也令人感到舒服
本首Mat Kearney略帶沙啞的嗓音
還有副歌段的wo~wowo
實在享受
最後還有來段小solo
慵懶感消之不去


(Official)



filous - Vienna By The Sea (feat. Mat Kearney)





One more night, another new town

又一夜,另一座新的小鎮

Another bright stage covered in sound

另一座被嘈雜的聲音覆蓋的明亮舞台

Curtain falls, the lights go down

帷幕的落下,熄滅的燈光

I hear your voice when the silence drowns

我聽見你的聲音在那悶死人的沉默中



Tell me why I left you there

告訴我為什麼我把你留在那

When I feel this way without you here

當我在這感受著沒有你的感覺

Every night I fall asleep

每夜我入睡之時

Lay with you inside my dreams

和你一起躺在我的夢裡

In Vienna by the sea

在維也納的海邊



Vienna by the sea

維也納的海邊

Vienna by the sea

維也納的海邊



Can you see the stars tonight

你能看見今晚的星星嗎

Lying under two different skys

躺在兩片不同的星空下

Can you feel the flame from the fire

你能感受到來自火場的焰火嗎

Burning from a thousand miles?

延燒了千里?



Tell me why I left you there

告訴我為什麼我把你留在那

When I feel this way without you here

當我在這感受著沒有你的感覺

Every night I fall asleep

每夜我入睡之時

Lay with you inside my dreams

和你一起躺在我的夢裡

In Vienna by the sea

在維也納的海邊



Vienna by the sea

維也納的海邊

Vienna by the sea

維也納的海邊



Every night I fall asleep

每夜我入睡之時

Lay with you inside my dreams

和你一起躺在我的夢裡

Vienna by the sea

維也納的海邊



Vienna by the sea

維也納的海邊

Vienna, Vienna by the sea

維也納,維也納的海邊

Vienna

維也納

Vienna, Vienna by the sea

維也納,維也納的海邊

Vienna

維也納

Vienna by the sea

維也納的海邊








※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest