2017年12月11日 星期一

【EDM推薦】Campsite Dream - Beautiful Mistake 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Campsite Dream!

Beautiful Mistake

輕快的節奏
扎實的大鼓
再加上"美麗的錯誤"
帶出了十分愉悅的歌曲心情
真的就如團名"營地之夢"
像是歡愉著在露營的日子
他們的歌曲幾乎都是如此歡樂

特別喜歡這首"美麗的錯誤"
把一個美麗的錯誤
仍然營造成一個歡樂的感覺
或許你不愛我了
沒關係
我會一切沒事的
而你只是美麗的錯誤
就此揚長而去
多麼的瀟灑呀!


(Official MV)



Campsite Dream - Beautiful Mistake





Hey do you promised me 

嘿你承諾過我嗎

Yeah, everything we used to be 

是的,我們曾經的一切

Now nothing seems like dumping ground

現在似乎像空無一物的垃圾場



Hey do old part of me 

嘿我較老的部分

You might don't wanna argue with 

你或許不想要爭論這個

But everything comes back around

但一切又都回來了



Yeah, only seven days ago 

是的,僅在7天以前

You told me that you loved me so 

你告訴我你如此愛我

My mind is going "Oh no no" 

我的想法是 "噢 不 不"



We will never be 

我們將永遠不會

Everything we used to be 

我們曾經的一切

Babe, all you do is run your mouth

寶貝,你做的所有事就是一直說話



Oh~ oh~

噢~ 噢~

Don't worry

別擔心

I am gonna be okay

我將一切安好

Oh~ oh~

噢~ 噢~

Don't worry

別擔心

You're just a beautiful mistake

你只是個美麗的錯誤

You're just a beautiful mistake

你只是個美麗的錯誤

You're just a beautiful mistake

你只是個美麗的錯誤



Hey do you promised me 

嘿你承諾過我嗎

Yeah, everything we used to be

是的,我們曾經的一切

Now nothing seems like dumping ground 

現在似乎像空無一物的垃圾場



We will never be 

我們將永遠不會

Everything we used to be 

我們曾經的一切

Babe, all you do is run your mouth

寶貝,你做的所有事就是一直說話



Oh~ oh~

噢~ 噢~

Don't worry

別擔心

I am gonna be okay

我將一切安好

Oh~ oh~

噢~ 噢~

Don't worry

別擔心

You're just a beautiful mistake

你只是個美麗的錯誤

You're just a beautiful mistake

你只是個美麗的錯誤

You're just a beautiful mistake

你只是個美麗的錯誤



You're just a beautiful mistake

你只是個美麗的錯誤








※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest