2017年12月19日 星期二

【EDM推薦】Cash Cash & Dashboard Confessional - Belong 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Cash Cash & Dashboard Confessional!

Belong

耶Cash Cash新歌~
它的MV表現手法我認為非常有創意
依照女主角製作出的一個世界
裡面有著一切她製作的人物或是生活
從背後的投影可以看見兩個世界的相對應
十分的有趣,也十分的貼合屬於這首歌曲
最特別的是在她的假人上
也投影著真實人物的表情
找找看裡面有爆炸畫面在哪兒呢?


(Official MV)



Cash Cash & Dashboard Confessional - Belong





Get in the car

上車

I'll drive

我來駕駛

We got no place to be on time

我們沒有地方準時的

So let's just enjoy the ride

所以就讓我們享受駕車風光吧

We can go wherever the road decides for

我們可以去任何選擇的路

We can head for the shore

我們可以前往任何海岸

Or some place we've never been before

或是以些我們從未去過的地方

Just climb in and close the door

爬上去和關閉大門

We've got nothing to answer for

我們還沒有任何答案



'Cause you, you belong with me

因為你,你屬於我

And I belong with you

而我屬於你

You belong with me

你屬於我

And I belong with you

而我屬於你

I belong with, I belong with you

我屬於,我屬於你



Reach out and take my hand

伸手握住我的手

We got the radio pumping jams

收音機卡住了

We don't got no map and we don't got plans

我們沒有地圖也沒有計畫

We don't gotta follow anyone's demands

我們不必跟隨任何人的要求

Feel the wind blowing in your hair

感受著微風輕撫你的髮絲

The sun on your face and a song in the air

太陽映照在你的臉龐以及空氣中的曲子

We can go as fast as we ever dare

我們可以像以前那樣的快速

Until we see tomorrow in the rearview mirror

直到我們瞥見了明日的後視鏡



'Cause you, you belong with me

因為你,你屬於我

And I belong with you

而我屬於你

You belong with me

你屬於我

And I belong with you

而我屬於你

I belong with, I belong with you

我屬於,我屬於你

You, you

你,你

You, you

你,你

With you, you

屬於你,你

I belong with, I belong with you

我屬於,我屬於你



Get in the car

上車

I'll drive

我來駕駛

We got no place to be on time

我們沒有地方準時的

So let's just enjoy the ride

所以就讓我們享受駕車風光吧

We can go wherever the road decides

我們可以去任何選擇的路



'Cause you, you belong with me

因為你,你屬於我

And I belong with you

而我屬於你

You belong with me

你屬於我

And I belong with you

而我屬於你

You belong with me

你屬於我

And yeah, I belong with you

耶我屬於你



Where you go, I'll go

無論你去哪,我也將跟上

'Cause I belong with you

因為我屬於你

Where you go, I'll go

無論你去哪,我也將跟上

'Cause I belong with you

因為我屬於你



I belong with, I belong with you

我屬於,我屬於你

You, you

你,你

You, you

你,你

With you, you

屬於你,你

I belong with, I belong with you

我屬於,我屬於你








※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest