2017年12月1日 星期五

【EDM推薦】Don Diablo - Take Her Place (feat. A R I Z O N A) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Don Diablo!

Take Her Place
MV主題十分有趣特別
是以與寵物的感情為主軸
以養寵物的人們逐漸增加的現代社會
是個十足貼切的故事
單看歌詞
好像是普通的描述戀愛之情
但配上那MV
完全一會到這
充滿愛意的主人之情


(Don Diablo Official MV)



Don Diablo - Take Her Place (feat. A R I Z O N A)






Ease my mind, little bit of conversation

放開你的思想,些許的談話

Left me high, all I have is time

讓我興致高昂,所有我擁有都是時間

Maybe if I use my imagination

或許我發揮我的想像力

A little bit of your love, to be mine

那一點你的愛,就會是我的



You know, I know, why we're both here all alone

你知道,我知道,為何我們倆會在這獨處

Take my broken heart and hold me close

帶著我破碎的心緊緊的抱著我



You can take her place tonight

今晚你可以取代她

I need somebody in the morning

在早晨我需要一個人

Somebody to hold me tight

一個人緊緊的擁抱我

You don't even have to mean it

你甚至不需要意會

You can take her place tonight

今晚你可以取代她

Don't even have to talk in the morning



在那晨間甚至不需要說話

Oh, I know it ain't right

噢,我知道這不是正確的

But you can take her place tonight

但是今晚你可以取代她



You can take her place tonight

今晚你可以取代她

I need somebody in the morning

在早晨我需要一個人

Somebody to hold me tight

一個人緊緊的擁抱我

You don't even have to mean it

你甚至不需要意會

You can take her place tonight

今晚你可以取代她

Don't even have to talk in the morning

在那晨間甚至不需要說話

Oh, I know it ain't right

噢,我知道這不是正確的

But you can take her place tonight

但是今晚你可以取代她



I close my eyes, I need your sweet distraction

我闔上我的雙眼,我需要你甜蜜的分心 

It's been a long time, I've been out here on the line

那是一段漫長的時光,我一直都在這裡

It doesn't need to be right, We don't need to fight the attraction

不需要是正確的,我們無須對抗引力

I just need you to steal my heart away from my mind

我只是需要你從我的腦海裡偷走我的心



You know, I know, why we're both here all alone

你知道,我知道,為何我們倆會在這獨處

Take my broken heart now and hold me close

帶著我破碎的心緊緊的抱著我



You can take her place tonight

今晚你可以取代她

I need somebody in the morning

在早晨我需要一個人

Somebody to hold me tight

一個人緊緊的擁抱我

You don't even have to mean it

你甚至不需要意會

You can take her place tonight

今晚你可以取代她

Don't even have to talk in the morning

在那晨間甚至不需要說話

Oh, I know it ain't right

噢,我知道這不是正確的

But you can take her place tonight

但是今晚你可以取代她



You can take her place tonight

今晚你可以取代她

I need somebody in the morning

在早晨我需要一個人

Somebody to hold me tight

一個人緊緊的擁抱我

You don't even have to mean it

你甚至不需要意會

You can take her place tonight

今晚你可以取代她

Don't even have to talk in the morning

在那晨間甚至不需要說話

Oh, I know it ain't right

噢,我知道這不是正確的

But you can take her place tonight

但是今晚你可以取代她



Damn you look good, yeah, you know that I want you

該死的你看起來很好,耶,你知道我多想要你

And it's nothing personal, might never call you

這不是個人的,或許從不打給你

'Cause I got some issues and I gotta warn you

因為我碰到了一些問題以及我得警告你

But I don't gotta lie, I know it ain't right

但是我不必說謊,我知道那不是正確的



You can take her place tonight

今晚你可以取代她

I need somebody in the morning

在早晨我需要一個人

Somebody to hold me tight

一個人緊緊的擁抱我

You don't even have to mean it

你甚至不需要意會

You can take her place tonight

今晚你可以取代她

Don't even have to talk in the morning

在那晨間甚至不需要說話

Oh, I know it ain't right

噢,我知道這不是正確的

But you can take her place tonight

但是今晚你可以取代她



You can take her place tonight

今晚你可以取代她

I need somebody in the morning

在早晨我需要一個人

Somebody to hold me tight

一個人緊緊的擁抱我

You don't even have to mean it

你甚至不需要意會

You can take her place tonight

今晚你可以取代她

Don't even have to talk in the morning

在那晨間甚至不需要說話

Oh, I know it ain't right

噢,我知道這不是正確的

But you can take her place tonight

但是今晚你可以取代她








※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest