2017年12月13日 星期三

【EDM推薦】Petit Biscuit - Creation Comes Alive (feat. Sonia) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Petit Biscuit!

Creation Comes Alive
Petit Biscuit的奇幻魔力
這首雖然歌詞很少
而且是夾帶電子效果的唱法
更增添了許多處於異世界的
似假幻真之感

(Official MV)



Petit Biscuit - Creation Comes Alive (feat. Sonia)




Don't know if I should hold you

不知道我是否該擁抱你

Don't know if I should scold you

不知道我是否該責罵你

What do I do with you?

我該怎麼辦?

Lay with you on Wednesday night

和你一起在星期三夜晚躺下

Or should I cut you out mine

或我應該切斷你我關係

What do I do with you?

我該怎麼辦?

How do you still let me down

你還要讓我怎麼失望

Keeping me safe and sound

讓我安然無恙

What do I do with you?

我該怎麼辦?

Are you the cure I need

你是我需要的良藥嗎

Or are you what's killing me

還是你是那殺死我的毒藥

What do I do with you?

我該怎麼辦?

What do I do with you?

我該怎麼辦?



※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest