2017年12月3日 星期日

【EDM推薦】Petit Biscuit - Waterfall (feat. Panama) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Petit Biscuit!

Waterfall
Petit Biscuit的歌曲
都會帶有一種特殊的奇幻感
伴隨著溫暖舒服的Drop
閉上眼享受
彷彿已在那不同的世界中冒險
我就如此地為這種歌曲
無法自拔
也好好欣賞這幾天前公開的
帶有十足奇幻色彩的MV吧



(Official MV)



Petit Biscuit - Waterfall (feat. Panama)






Don't know what I should do

不知道我該做什麼

Sometimes I wish we could go somewhere

有時候我希望我們可以去一些地方

I feel it all around, I know you're seeing it too

我感受到這一切,我知道你也看見它了



I want to know if these words are enough

我想要知曉這些話語是否足夠

Sometimes you got to give it up

有時你需要放棄

Sometimes you better not be rough

有時你最好不要難過

'Cause I need to know when I'm down and in trouble

因為我需要了解何時我陷入低落及遭受麻煩



Jump in the water

躍入水中

Jump in the waterfall

跳進瀑布

Jump in the waterfall

跳進瀑布



I want to work this out

我想要解決這問題

The words you say don't fit right now

你說這句話現在不適合

I hear your name around

我在聽見你的名字

Sometimes it takes too long

有時它需要很長的時間



And I want to know if these words are enough

我想要知曉這些話語是否足夠

Sometimes you've got to give things up

有時你已經需要放棄

Sometimes you better not let go

有時你最好不要放手

'Cause I need to know when I'm down and in trouble

因為我需要了解何時我陷入低落及遭受麻煩



Jump in the water

躍入水中

Jump in the waterfall

跳進瀑布

Jump in the waterfall

跳進瀑布



Jump in the waterfall

跳進瀑布

Jump in the waterfall

跳進瀑布

Jump in the waterfall

跳進瀑布

Jump in the waterfall

跳進瀑布



Oh oh oh huh

噢 噢 噢 嗚

Oh oh oh huh

噢 噢 噢 嗚

Jump in the water

躍入水中

Jump in the water

躍入水中

Oh oh oh huh

噢 噢 噢 嗚

Oh oh oh huh

噢 噢 噢 嗚

Jump in the water

躍入水中

Jump in the water

躍入水中



Oh oh oh huh

噢 噢 噢 嗚

Oh oh oh huh

噢 噢 噢 嗚

Jump in the water

躍入水中

Jump in the waterfall

跳進瀑布

Oh oh oh huh

噢 噢 噢 嗚

Oh oh oh huh

噢 噢 噢 嗚

Jump in the water

躍入水中

Jump in the waterfall

跳進瀑布







※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest