2017年12月4日 星期一

【EDM推薦】Sam Feldt X Lush & Simon - Fade Away (feat. INNA) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Sam Feldt!

Fade Away
這首消逝

看到之時莫名的覺得應該是首傷心的歌曲
但這就是Deep House或Tropical House的優點
在重重的Drop下釋放你的情緒
不論是開心或是傷心
副歌的I-I-I更是深入我心
那真會有些許像是吶喊的感覺

一秒變成永恆
那永恆還有意義嗎?





(Official MV)



Sam Feldt X Lush & Simon - Fade Away (feat. INNA)






Take it slowly

慢慢來

'Cause it feels like time has got something to show me

因為感覺似乎時間展現給我看什麼

Through a crowded room, look at me like you know me

透過一間擁擠的房間,彷彿你了解我般注視著我

Ain't it funny how a second last forever

一秒變為永恆不是很有趣嗎

when we're together?

當我們在一起之時?






And I-I-I might get enough one day

我有天一定會獲得足夠的

But I-I-I won't let this feeling fade away

但是我將不會讓這種感覺消逝



I know it won't stop

我知道它將不會停止

if we turn our love up

如果我們將愛轉向


Why should we change? We were amazing yesterday


為何我們該改變?我們昨天還是驚人的

Remove the pressure and if it's meant forever

拋開壓力如果那意味著永恆

I'll make you stay

我將令你留於此

Don't let this feeling fade away

別讓這種感覺消逝



Don't let this feeling fade away

別讓這種感覺消逝



Don't you hurry

別心急

I will show you all the treasures that I buried

我將告訴你所有我曾埋藏的寶藏

Try to hide but you just always see right through me

嘗試著隱藏但你卻總是看透我

Sometimes I feel like giving up

有時候我像是放棄了

But you're the reason that I ain't leavin'

但是你就是我不離去的原因



I know it won't stop

我知道它將不會停止

if we turn our love up

如果我們將愛轉向


Why should we change? We were amazing yesterday


為何我們該改變?我們昨天還是驚人的

Remove the pressure and if it's meant forever

拋開壓力如果那意味著永恆

I'll make you stay

我將令你留於此

Don't let this feeling fade away

別讓這種感覺消逝



Won't let this feeling fade away

別讓這種感覺消逝



I know it won't stop 

我知道它將不會停止

if we turn our love up

如果我們將愛轉向

Why should we change? We were amazing yesterday

為何我們該改變?我們昨天還是驚人的

Remove the pressure and if it's meant forever

拋開壓力如果那意味著永恆

I'll make you stay

我將令你留於此

Don't let this feeling fade away

別讓這種感覺消逝






※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest