2017年12月6日 星期三

【EDM推薦】Yellow Claw - Both Of Us (feat. STORi) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Yellow Claw!

Both Of Us
MV很美

歌曲很美
感覺上充滿了夏日回憶
或許我們都有錯
而這是我們倆都必須承擔的

(Official MV)



Yellow Claw - Both Of Us (feat. STORi)






I been waiting for your comeback like the summer

我一直等待著你像夏天一樣復出

That kind of weather just brings me back to you, Mmm

那種氣候只能帶我回到你身邊,嗯..

You the type of love I just can't get a hold of

你的愛是我無法抓住的類型

Say the word and I'll be racing back to you, you

只要你說,我將火速回到你身邊,你身邊



You went bad, I got mad

你做錯事,我怒了

I got back at you fast

我快速地回到你身邊

Wish I could take it back

希望我能夠挽回

Is it too late now to take it back?

現在已太遲了嗎?



I admit that I was wrong

我承認我錯了

It should've been you all along

應該是你一直如此

Turns out I can't go on


原來我無法堅持下去


But the blame's on the both of us

但是卻責備我們倆

It should've been you all along

應該是你一直如此

But we always get it wrong

但是我們總是做錯

Turns out it was both our fault

結果它是我們倆的過錯

Cause the blame's on both, on the both of us

因此責備我們倆,我們倆個



We were playing games that set us up to lose

我們玩著那必定會輸的遊戲

And even now I would play those games again, yeah, Mmm

甚至現在我也會再一次玩那些遊戲,耶,嗯

It's a battlefield and I'm calling a truce

那是一個戰場和我宣布停戰

Got my white flag waving high for you, yeah, oh

我的白旗高高地對你揮舞著,耶,噢




You went bad, I got mad

你做錯事,我怒了

I got back at you fast

我快速地回到你身邊

Wish I could take it back

希望我能夠挽回

Is it too late now to take it back?

現在已太遲了嗎?



I admit that I was wrong

我承認我錯了

It should've been you all along

應該是你一直如此

Turns out I can't go on


原來我無法堅持下去


But the blame's on the both of us

但是卻責備我們倆

It should've been you all along

應該是你一直如此

But we always get it wrong

但是我們總是做錯

Turns out it was both our fault

結果它是我們倆的過錯

Cause the blame's on both, on the both of us

因此責備我們倆,我們倆個



I admit that I was wrong

我承認我錯了

It should've been you all along

應該是你一直如此

Turns out I can't go on


原來我無法堅持下去


But the blame's on the both of us

但是卻責備我們倆

It should've been you all along

應該是你一直如此

But we always get it wrong

但是我們總是做錯

Turns out it was both our fault

結果它是我們倆的過錯

Cause the blame's on both, on the both of us

因此責備我們倆,我們倆個








※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest