2017年12月3日 星期日

【EDM推薦】Ryan Riback - Do You Care (feat. Iselin) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Ryan Riback!

Do You Care
又來一首甜美女聲的歌曲囉
看著歌名
馬上的了解到又是一首
有關愛情的歌曲
你還在乎嗎
或許這是
許許多多戀愛中的情侶
在某段不穩定的時間
最想問的話語
加油熬過進入穩定期吧

BTW,幫Official增加些點閱吧
在The Vibe Guide都比原版多了百倍點閱啊

BTW2,來猜猜這位女主唱
也在哪首破億的歌曲獻唱呢?
(最下面有解答)



(Official)




(Non Official)




Ryan Riback - Do You Care (feat. Iselin)





You got me feeling high

你讓我興致高昂

You got me up all night

你讓我徹夜不眠

And I'm running everything round in my head

以及我的腦海裡運轉著每件事

And in the morning light

到了日光乍現

Still all I think about

還在想著一切

And you're with me until I go to bed

你陪著我直到我上床睡覺



Whenever you want

無論何時你想

Whenever you want me

無論何時你想要我

I say it loud

我大聲說出

"I couldn't love you all night"

"我無法愛你整夜"

Wherever you are

無論你在哪裡

Wherever you want me

無論在哪你想要我

I got to wait till I find out

我得等到我找到



Do you care

你在乎嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Am I worrying too much now?

我現在擔心太多了嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Am I worrying too much now?

我現在擔心太多了嗎?

Am I worrying too much now?

我現在擔心太多了嗎?



You got me feeling high

你讓我興致高昂

Wish I could put it down

你讓我徹夜不眠

But I, I can never find the words to say

但我,我永遠無法找到想說的話

And in my darkest hour

在我最黑暗的時刻

I'm trying so hard not to call you

我努力試著不要打給你

Then I call you

然後我打給你

Then I hang up

然後我掛斷

Oh, It's all you

噢,那就是所有的你



Whenever you want

無論何時你想要

Whenever you want me

無論何時你想要我

I say it loud

我大聲說出

"I couldn't love you all night"

"我無法愛你整夜"

Wherever you are

無論你在哪裡

Whenever you are here

無論何時你在這裡

I got to wait till I find out

我得等到我找到



Do you care

你在乎嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Am I worrying too much now?

我現在擔心太多了嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Am I worrying too much now?

我現在擔心太多了嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Am I worrying too much now?

我現在擔心太多了嗎?



Whenever you want

無論何時你想要

Whenever you want me

無論何時你想要我

I say it loud

我大聲說出

"I couldn't love you all night"

"我無法愛你整夜"

Do you care

你在乎嗎?

Do you care

你在乎嗎?

Am I worrying too much now?

我現在擔心太多了嗎?







※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest