2017年12月13日 星期三

【EDM推薦】Sam Feldt & Hibell - Lost On Me (feat. Richard Judge) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Sam Feldt!

Lost On Me

迷失
是我迷失方向呢
又或是迷失在我身上了
一首神奇的歌曲
節奏旋律歌詞
完全是一片迷濛的






Sam Feldt & Hibell - Lost On Me (feat. Richard Judge)






I don't know how to speak what I wanna say

我不知道如何表示我想要說的

I write it on a page and send it on its way

我寫它在頁面上並寄送它

So why when you were lost, did you decide to leave?

所以為何當你迷路之時,你選擇了離開?

You said it was out of love, but it was lost on me

你說這是因為愛情,但是卻讓我迷失了方向

Come here to find a heart waiting in the winds

來這裡尋找一個在風中等待的心

And sheltered from the wind

並且躲避著風

Why, when you hear the dark, you leave with everything

為什麼,當你聽見黑暗,你離開了一切

When all you need is here?

當你需要的就是這裡?



On me, lost on me, lost

在我身上,我迷失了方向,迷失

I've been thinking that it's lost on me

我想我已經迷失了方向

On me, lost on me, lost

在我身上,我迷失了方向,迷失

I've been thinking that it's lost on me

我想我已經迷失了方向



I think you're out of luck, was never far away

我認為你運氣不好,從來沒有遠走過

When you think you've had enough, you'll find a way

當你認為已經夠遠了,你將發現一條路

So every time you're lost and you decide to leave

所以每次你迷路之時你選擇離開

You say it's out of love, but it's lost on me

你說那是因為愛情,但是它卻讓我迷失了



On me, lost on me, lost

在我身上,我迷失了方向,迷失

I've been thinking that it's lost on me

我想我已經迷失了方向

On me, lost on me, lost

在我身上,我迷失了方向,迷失

I've been thinking that it's lost on me

我想我已經迷失了方向



So every time you're lost and you decide to leave

所以每次你迷路之時你選擇離開

You say it's out of love, but it's lost on me

你說那是因為愛情,但是它卻讓我迷失了









※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest