2017年12月8日 星期五

【EDM推薦】Sam Feldt - High And Low (feat. Joshua Radin) 中英文 歌詞 翻譯 (Lyric)

Sam Feldt!

High And Low

內容挺令人感動的
不論你到了哪裡
我都會陪著你的
記得這首也在Live有出現過
總有一天
你也會碰到這樣的一個人的


(Official MV)



Sam Feldt - High And Low (feat. Joshua Radin)





When the old soles have shoes are worn through

當老鞋已被磨至底

And it's too far to find a way home

找到回家的路真的太遠了

You're feeling older than you used to

你正感覺到比你習慣的更年老

Can't stop thinking you'll be left alone

無法停止想像你將被獨自留下



Don't you worry now

你現在別擔心

Don't let life get you down

別讓生活讓你失望

Just remember you're mine

只要記得你是我的



When I see you in the high and low

當我看見你到處奔走

In the high and low, I have found you

不管你在哪我已經找到你了

And I see you anywhere you go

及我看見無論你去了哪裡

Anywhere you go, I've followed you anywhere

無論你去哪裡,我會跟著你到任何地方



The sun is so cold, as you reach for

陽光如此寒冷,當你抵達之時

My oldest T-shirt to keep you warm

我最舊的T-shirt為你保暖

We'll never grow old, we'll never want more

我們從不變老,我們從不奢求更多

This love will weather in the storm

這份愛將度過那風暴難關



Don't you worry now

你現在別擔心

Don't let life get you down

別讓生活讓你失望

Just remember you're mine

只要記得你是我的



When I see you in the high and low

當我看見你到處奔走

In the high and low, I have found you

不管你在哪我已經找到你了

And I see you anywhere you go

及我看見無論你去了哪裡

Anywhere you go, I've followed you anywhere

無論你去哪裡,我會跟著你到任何地方



When I see you in the high and low

當我看見你到處奔走

In the high and low, I have found you

不管你在哪我已經找到你了

And I see you anywhere you go

及我看見無論你去了哪裡

Anywhere you go, I've followed you anywhere

無論你去哪裡,我會跟著你到任何地方







※歌詞皆有多次校對過,如翻譯有誤或能翻譯得更好的地方請留言告訴我,非常感謝

沒有留言:

張貼留言

Hottest